27 листопада пройшло чергове засідання виконавчого комітету Покровської міської ради, де основним питання розглядали “Стратегічні пріоритети територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у підвищенні якості впровадження Державних стандартів соціальних послуг”.
Доповідаючи з даного питання, директор територіального центру Наталія Даниленко наголосила, що соціальні послуги надаються за індивідуальними потребами громадян певних категорій у відділеннях соціальної допомоги вдома й денного перебування та пункту обліку бездомних осіб. Після добровільного приєднання до міста Шолохівської сільської територіальної громади, до відділення соціальної допомоги вдома переведено 43 громадяни, а контингент підопічних терцентру зріс на 16%.
З кожним роком роль територіального центру в житті громадян міста посилюється. За 11 місяців поточного року територіальним центром надано послуги 480 громадянам, що на 20% більше ніж минулого року. Значно зросли кількість послуг за Державними стандартами догляду вдома, соціальної адаптації, представництва інтересів, соціального супроводу осіб, що опинилися в СЖО.
З метою вирішення соціальних потреб громадян міста щоденно триває активна співпраця територіального центру з соціальними партнерами, такими як УП та СЗН, медичні заклади, комунальні підприємства, управління освіти, волонтери, релігійні організації та благодійні фонди. Такий підхід є інноваційним та ефективним вирішенням проблем, що значно покращує якість життя людей похилого віку та інших вразливих верств населення. Від початку року у співпраці з соціальними партнерами надано 1600 послуг, що перевищує минулорічний показник на 48%.
На підвищення якості надання соціальних послуг впливає і зміцнення матеріально-технічної бази терцентру. За рахунок міського бюджету проведено поточний ремонт в залі зустрічей, здійснено заходи з енергозбереження, придбано нові меблі. Закуплено оргтехніку, спецодяг, інвентар та інше.
Важливим аспектом діяльності терцентру є проведення системи моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг. Згідно результатів зовнішньої оцінки надання соціальних послуг територіальним центром, проведеної в жовтні управлінням праці та соціального захисту населення, 98% підопічних задоволені якістю надання соціальних послуг — загальна оцінка “добре”.
Заслухавши доповідь, члени виконкому затвердили заходи з реалізації стратегічних пріоритетів територіального центру соціального обслуговування у підвищенні якості впровадження Державних стандартів соціальних послуг.
Також на засіданні міськвиконкому було розглянуто та ухвалено питання “у різному”.
Прес-служба міського голови.