Відкриті дані та перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню

 

 

Відповідно до статті 10-1  Закону України «Про доступ до публічної інформації»:

Публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання.

Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.

  

                                 

Швидкий доступ до наборів  даних з гіперпосиланням            Єдиний державний портал відкритих даних                             Норматовно-правові акти

Перелік відповідальних осіб

 

Перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Покровської міської ради та її виконавчого комітету

№ п/п

Перелік публічної інформації для обов’язкового оприлюднення

Відповідальний за розміщення публічної інформації

 

1

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

 

 

 

Загальний

 відділ


 

 

2

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних вебсайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

 

3

1. Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

 Керівники, відповідальні працівники  комунальних підприємств, організацій та закладів — контроль відділ економіки

 

2. Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту

 

4

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти рішень, що підлягають обговоренню, а також документ розпорядника інформації про визначення особи (осіб) відповідальних за оприлюднення відкритих даних

Керівники управлінь, відділів виконавчого комітету Покровської міської ради

 

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації

- міської ради

- виконавчого комітету

- міським головою

Організаційний відділ

 

Загальний відділ

 

5

1. Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення

Відділ економіки, розробник регуляторного акту

 

2. План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення

 

6

1. Перелік об’єктів комунальної власності

Відділ економіки

 

2.Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

 

3. Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

 

4.Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші)

 

5.Відомості щодо ярмарків (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків

 

6. Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

 

7. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

 

8.Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

 

9. Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

 

7

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Керівники управлінь, відділів виконавчого комітету Покровської міської ради

 

8

1. Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

Відділ транспорту та зв’язку

 

2.Відомості щодо транспортних засобів, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

 

3.Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

 

4.Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного

транспорту

 

5.Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

 

6. Дані про паркування, у тому числі про розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

 

7. Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

 

8. Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

 

9

1. Звіти, зокрема щодо задоволення запитів на інформацію

Відділ з питань запобігання та протидії корупції

 

2. Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, розташування місць де надаються необхідні запитувачам форми і бланки

 

3. Перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних

 

10

1.Міський бюджет зі всіма додатками

Фінансове управління

 

2.Інформація про виконання міського бюджету

 

3.Квартальні та річні звіти про виконання показників міського бюджету та затверджених міською радою програм

 

11

1.Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету

Головні розпорядники бюджетних коштів

(виконавчий комітет, управління освіти, УЖКХ, УПСЗН, фінансове управління, відділ культури)

 

2.Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету

 

3. Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки

 

4. Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

 

12

1.Інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання, структуру, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника юридичної особи публічного права, керівника, заступника керівника, члена наглядової ради державного чи комунального підприємства або державної чи комунальної організації, що має на меті одержання прибутку, особи, яка постійно або тимчасово обіймає посаду члена виконавчого органу чи входить до складу наглядової ради господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) прямо чи опосередковано належать державі та/або територіальній громаді, тощо)

Керівники  комунальних підприємств, організацій та закладів що входять до сфери управління Покровської міської ради та її виконавчого комітету

 

2.Перелік та умови отримання послуг, що надаються, форми і зразки документів, правила їх заповнення

 

3.Інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, а саме про:

-їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв'язку, адреси офіційного вебсайту та електронної пошти;

-прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;

-розклад роботи та графік прийому громадян;

-вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

-перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;

-перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності;

-порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб'єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності;

-систему обліку, види інформації, якою володіє суб'єкт владних повноважень

 

13

1.Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

 Загальний відділ

 

2.Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником

 

14

1. Результати інформаційного аудиту

 Загальний відділ, організаційний відділ, відділ цифрового розвитку, програмно-технічного забезпечення і захисту інформації

 

2. Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації

 

15

Плани проведення та порядок денний відкритих засідань

Організаційний, загальний відділи

 

16

1. Регламент Покровської міської ради

 

 

 

 

Організаційний відділ

 

 

 

 

2. Протоколи сесії міської ради

 

3. Статут територіальної громади міста Покров

 

4. Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

 

5. Висновки і рекомендації постійних депутатських комісій, протоколи їх засідань

 

6. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому

 
 

17

1. Інформація про нормативно – правові засади діяльності виконавчого комітету  міської ради:

- місце знаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреси офіційного вебсайту та електронної пошти;
- прізвище, ім’я та ім’я по батькові керівництва міської ради та її виконавчого комітету, керівників виконавчого комітету міської ради, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти, основні функції;

-розклад роботи;

- графік особистого прийому громадян керівництвом Покровської міської ради та її виконавчого комітету

Загальний відділ

 

2. Регламент виконавчого комітету Покровської міської ради

 

3. Положення про відділи виконавчого комітету Покровської міської ради

 

18

Адміністративні дані, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону, розпорядника інформації:

- відомості про вакансії у виконавчих органах Покровської міської ради;

- порядок проведення  конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;

- правила етичної поведінки посадових осіб Покровської міської ради та її виконавчого комітету;

- загальні правила роботи установи;

- правила внутрішнього трудового розпорядку

Загальний відділ

 

 

19

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Відділ НС та ЦЗН

 

20

1. Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

Відділ землекористування

 

2. Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

 

3.Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

 

21

1. Дані про надані адміністративні послуги

ЦНАП

 

2. Перелік та умови отримання послуг, форми і зразки документів, правила їх заповнення

 

22

1. Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)

Відділ архітектури та інспекції

ДАБК

 

2. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

 

3. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

 

4.Дані про видані будівельні паспорти

 

5.Дані містобудівного кадастру, зокрема геопросторові дані

 

6.Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

 

7.Реєстр будівельної діяльності

 

8.Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

 

9.Відомості щодо залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

 

10.Адресний реєстр

 

11. Дані про здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, зокрема про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови) (ДІАМ)

 

23

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Відділ молоді та спорту.

Управління житлово-комунального господарства та будівництва

 

24

1.Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

ПМКП “Добробут”

 

2.Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

 

3.Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

 

4.Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

 

5.Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

 

6.Перелік книг обліку реєстрації поховань

 

25

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Відділ економіки, відділ землекористування,  відділ архітектури та інспекції ДАБК

 

26

1.Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

КНП “ЦПМСД ”

 

КП “ЦМЛ ПМР ДО”

 

2.Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

 

27

1.Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

 

Управління житлово-комунального господарства та будівництва

 

2. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт

 

 

3.Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

 

4.Перелік титулів на проведення будівництва - нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, а також поточного ремонту та благоустрою

 

5.Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

 

6.Інформація про укладені договори про надання послуг з управління побутовими відходами

 

28

1.Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

 

Відділ по роботі зі зверненнями громадян

 

2.Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

 

29

1.Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Управління освіти

 

2.Території обслуговування комунальних закладів загальної середньої освіти

 

3.Території обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти

 

30

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Відділ обліку та розподілу житла

 

31

Надходження і використання благодійної допомоги

Територіальний центр

 

32

Мапа міста

Відділ цифрового розвитку, програмно-технічного забезпечення і захисту інформації

 

 

docx
Архів переліку набору даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
Розмір:0.03.мб,
Завантажень:13
docx
Перелік відповідальних осіб за доступ до публічної інформації
Розмір:0.02.мб,
Завантажень:142
docx
Архів перелік даних що підлягають оприлюденню у формі відкритих даних
Розмір:0.03.мб,
Завантажень:310
docx
Архів переліку набору даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (2)
Розмір:0.03.мб,
Завантажень:346
docx
Архів переліку набору даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (1)
Розмір:0.02.мб,
Завантажень:332