№ п/п
|
Перелік публічної інформації для обов’язкового оприлюднення
|
1
|
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації
|
2
|
Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації
|
3
|
Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та підпорядкованих йому організацій, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес
|
4
|
1.Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств
|
2.Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб - перед суб’єктами господарюваня)
|
5
|
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації обговоренню:
- міської ради
|
- виконавчого комітету
|
6
|
Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики:
- міської ради
|
- виконавчого комітету
|
- міським головою
|
7
|
1. Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення
|
2. План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення
|
8
|
1. Програма соціально-економічного розвитку
|
2. Перелік об’єктів комунальної власності
|
3.Перелік незадіяних майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування
|
4. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі)
|
5. Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки
|
6. Річні звіти про виконання фінансових планів суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки
|
7. Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті
|
8.Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші)
|
9.Відомості щодо схем розміщення засобів сезонної торгівлі
|
10.Відомості щодо ярмарків (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків
|
11.Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги
|
12. Дані про тарифи на комунальні послуги
|
13. Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями
|
14. Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації
|
9
|
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів
|
Поточні та заплановані заходи і події
|
10
|
Річні плани закупівель
|
11
|
1. Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення
|
2.Відомості щодо транспортних засобів, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)
|
3.Розклад руху громадського транспорту
|
4.Дані про місце розміщення зупинок міського електро- та автомобільного транспорту
|
5.Дані про місцезнаходження громадського транспорту в режимі реального часу
|
6. Дані про паркування, у тому числі про розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування
|
12
|
Звіти про задоволення запитів на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк
|
13
|
1.Міський бюджет зі всіма додатками
|
2.Інформація про виконання міського бюджету
|
3.Квартальні та річні звіти про виконання показників міського бюджету та затверджених міською радою програм
|
14
|
1.Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету
|
2.Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету
|
3.Перелік розпорядників бюджетних коштів
|
4. Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки:
Квартальні та річні фінансові звіти (Баланс (форма № 1)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м)
Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м)
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, №7м) виконавчих органів міської ради
|
5. Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті
|
6. Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті
|
15
|
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником
|
16
|
1. Регламент Покровської міської ради
|
2. Порядок денний сесії міської ради
|
3. Протоколи сесії міської ради
|
4. Статут територіальної громади міста Покров
|
5. Результати поіменного голосування депутатів міської ради
|
6. Висновки і рекомендації постійних депутатських комісій, протоколи їх засідань
|
7. Висновки і рекомендації тимчасових комісій міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність
|
8. Графік прийому громадян депутатами Покровської міської ради
|
9. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому
кількісний та персональний склад постійних комісій
депутатські групи та фракцій
|
17
|
1. Інформація про нормативно – правові засади діяльності виконавчого комітету міської ради:
- місце знаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти
- прізвище, ім’я та ім’я по батькові керівництва міської ради та її виконавчого комітету, керівників виконавчого комітету міської ради, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти, основні функції
- графік особистого прийому громадян керівництвом Покровської міської ради та її виконавчого комітету
|
2. Регламент виконавчого комітету Покровської міської ради
|
3. Порядок денний засідання виконавчого комітету міської ради, протоколи засідань
|
4. Положення про відділи виконавчого комітету Покровської міської ради
|
18
|
Адміністративні дані, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону, розпорядника інформації:
- відомості про вакансії у виконавчих органах Покровської міської ради
- порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування
- правила етичної поведінки посадових осіб Покровської міської ради та її виконавчого комітету
|
19
|
Результати радіаційного контролю
|
20
|
1. Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови
|
2. Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них)
|
3.Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності
|
4. Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок
|
21
|
Дані про надані адміністративні послуги
|
22
|
1. Генеральні плани населених пунктів, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства становлять інформацію з обмеженим доступом), їх проекти
|
2. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
|
3. Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад)
|
4. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)
|
5.Надані містобудівні умови та обмеження
|
6.Дані про видані будівельні паспорти
|
7.Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані
|
8.Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою
|
9.Дані про надані містобудівні умови та обмеження
|
10.Дані про здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, у тому числі про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови)
|
11.Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій
|
|
12 .Адресний реєстр |
23
|
Інформація про судові процеси
|
24
|
Дані про розміщення громадських вбиралень
|
25
|
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди:
комунальної власності,
розміщення тимчасових споруд,
розміщення рекламних засобів
|
26
|
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них
|
27
|
1.Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів
|
2. Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт
|
3.Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою
|
4.Відомості щодо залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населенного пункту
|
5.Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень
|
6.Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт
|
28
|
Переліки національних стандартів, які в разі добровільного застосування є доказом відповідності продукції вимогам технічних регламентів
|
29
|
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
|
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
|
30
|
1.Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
|
2. Дані про педагогічних працівників закладів освіти
|
3.Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них
|
4.Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів
|
31
|
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
|
32
|
Адресний реєстр
|
33
|
1. Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я
|
2.Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я
КНП "ЦПМСД"
КЗ "ЦМЛ м. Покров ДОР"
|
3. Перелік та місцезнаходження закладів комунальних закладів охорони здоров’я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з урахуванням особливостей їх пересування
|
34
|
Надходження і використання благодійної допомоги
|
35
|
Мапа міста
|