Перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню

Перелік наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Покровської міської ради та її виконавчого комітету

Затверджено розпорядженням міського голови  від 14.07.2021 №166-р

 

№ п/п

Перелік публічної інформації для обов’язкового оприлюднення

Відповідальний за розміщення публічної інформації

1

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

Відділ інформаційного забезпечення

2

Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації

Загальний відділ

3

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

4

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

Відділ економіки (інформацію надають міські комунальні підприємства)

5

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації обговоренню:

- міської ради;

Керівники управлінь, відділів виконавчого комітету Покровської міської ради

- виконавчого комітету.

6

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів:

- міської ради;

Організаційний відділ

- виконавчого комітету;

Загальний відділ

- міським головою.

7

7.1.Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення

Відділ економіки, розробник регуляторного акта

7.2.План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення

8














 

8.1.Перелік об’єктів комунальної власності

Відділ економіки

8.2.Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

8.3.Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

8.4.Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

8.5.Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

8.6.Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

8.7.Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

8.8.Результати інформаційного аудиту

8.9.Відомості щодо ярмарків (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків

8.10.Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

8.11.Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

8.12.Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями

8.13.Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

8.14. Перелік розпорядників бюджетних коштів

9

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Керівники управлінь, відділів виконавчого комітету Покровської міської ради

10

Річні плани закупівель

Відділ економіки (інформацію надають головні розпорядники бюджетних коштів)

11

 

 

 

 

 

 

 

11.1. Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

Відділ транспорту та зв’язку

11.2. Відомості щодо транспортних засобів, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

11.3. Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

11.4. Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного

транспорту

11.5. Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

11.6. Дані про паркування, у тому числі про розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

11.7. Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

11.8. Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

12

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

Відділ з питань запобігання та протидії корупції

13

 

 

13.1. Міський бюджет зі всіма додатками

Фінансове управління

13.2. Інформація про виконання міського бюджету

13.3. Квартальні та річні звіти про виконання показників міського бюджету та затверджених міською радою програм

14

 

 

 

 

14.1. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету

Головні розпорядники бюджетних коштів

 

 

 

 

14.2. Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету

14.3. Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки:

  • Квартальні та річні фінансові звіти (Баланс (форма № 1));
  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м);
  • Звіт про надходження та використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);
  • Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, №7м) виконавчих органів міської ради.

14.4. Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

14.5. Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

15

Інформація із системи обліку публічної інформації

Організаційний, загальний відділи

16

 

 

 

 

 

 

 

16.1. Регламент Покровської міської ради

Організаційний відділ

16.2. Порядок денний сесії міської ради

16.3. Протоколи сесії міської ради

16.4. Статут територіальної громади міста Покров

16.5. Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

16.6. Висновки і рекомендації постійних депутатських комісій, протоколи їх засідань

16.7. Висновки і рекомендації тимчасових комісій міської ради, протоколи їх засідань, а також рішення та звіти про їх діяльність

16.8. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

17

 

 

 

17.1. Інформація про нормативно – правові засади діяльності виконавчого комітету  міської ради:

  • місце знаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;
  • прізвище, ім’я та ім’я по батькові керівництва міської ради та її виконавчого комітету, керівників виконавчого комітету міської ради, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти, основні функції;
  • графік особистого прийому громадян керівництвом Покровської міської ради та її виконавчого комітету.

Загальний відділ

17.2. Регламент виконавчого комітету Покровської міської ради

17.3. Порядок денний засідання виконавчого комітету міської ради, протоколи засідань

17.4. Положення про відділи виконавчого комітету Покровської міської ради

18

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про державну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації:

  • відомості про вакансії у виконавчих органах Покровської міської ради;
  • порядок проведення  конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування;
  • правила етичної поведінки посадових осіб Покровської міської ради та її виконавчого комітету.

Загальний відділ

19

 

 

19.1. Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

Відділ землекористування

19.2. Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

19.3. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

20

Дані про надані адміністративні послуги

ЦНАП

21

 

 

 

 

 

 

 

 

21.1. Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)

Відділ архітектури

21.2. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

21.3. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

21.4. Дані про видані будівельні паспорти

21.5. Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

21.6. Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

21.7. Реєстр містобудівних умов та обмежень

21.8. Відомості щодо залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населенного пункту

21.9. Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

22

 

 

 

 

22.1. Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

ПМКП “Добробут”

22.2. Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

22.3. Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

22.4. Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Відділ мотоді та спорту

23

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Відділ економіки, відділ землекористування, відділ архітектури

24

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

КНП “ЦПМСД ”

КП “ЦМЛ  ПМР ДО”

25

 

 

 

 

25.1. Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Управління житлово-комунального господарства та будівництва

25.2. Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

25.3. Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

25.4. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт

25.5. Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

26

Переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів

 

27

 

Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Відділ по роботі з зверненнями громадян

Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду

28

 

28.1.Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Управління освіти

28.2.Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

29

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Відділ обліку та розподілу житла

30

Адресний реєстр

Відділ архітектури

31

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

КНП “ЦПМСД ”

КП “ЦМЛ  ПМР ДО”

32

Надходження і використання благодійної допомоги

Терцентр, ПЦСССДМ

33

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Відділ НС та ЦЗН

34

Мапа міста

Відділ інформаційного забезпечення – технічний супровід.

Відділи виконавчого комітету, структурні та комунальні підприємства,  управління

docx
Архів переліку набору даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (2)
Розмір:0.03.мб,
Завантажень:26
docx
Архів переліку набору даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (1)
Розмір:0.02.мб,
Завантажень:29