Рішення останньої сесії Покровської міської ради було затверджено оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП.
Відтак, розширився спектр послуг відділів архітектури, економіки, управління праці та соціального захисту населення, центру зайнятості. Додалися сервіси організаційного та загального відділів міськвиконкому.
Тепер в одній установі покровчанам доступні 195 адміністративних послуг, досі було - 151. Для порівняння, у 2013 році, коли Центр надання адміністративних послуг починав працювати, їх нараховувалося лише вісімнадцять.
За останні роки у Покрові через ЦНАП вдалося значно спростити доступ людей до необхідних документів та довідок. Крім збільшення кількості послуг, у співпраці з міжнародними партнерами забезпечено комфортне перебування відвідувачів усіх категорій. Працює пристрій електронної черги, обладнано дитячий куточок, комфортну зону очікування, створено доступне середовище для людей з особливими потребами, які ще при вході в будівлю міськвиконкому можуть скористатися кнопкою-викликом. Для людей похилого віку, з інвалідністю, громадян, які перебувають на стаціонарному лікуванні, можливе надання адміністративних послуг за місцем проживання чи знаходження. Для цього є мобільний кейс з усім необхідним портативним обладнанням. Для зручності відвідувачів, у ЦНАПі передбачений безготівковий розрахунок через POS-термінал.
Крім центрального офісу, надання адміністративних послуг здійснюється і через віддалені робочі місця — у приміщенні інформаційно-розрахункового центру (вул. Тикви,2) та в Олександрівці (центр дозвілля).
ЦНАП організовано так, аби містянам не потрібно було звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами. Режим роботи зорієнтований на потреби людей - працює за розширеним графіком без обідніх перерв та у вівторок з подовженим робочим днем до 20:00.
Прес-служба міського голови.