«Гаряча лінія» - в дії

«гаряча лінія» - в дії. Зображення 1
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, у міськвиконкомі діє «гаряча лінія» міського голови.


Сьогодні телефонна «гаряча лінія» стала одним з механізмів взаємодії влади з громадянами. Її вважають ефективним каналом оперативного вирішення звернень, що дозволяє, як визначити продуктивність, так усувати недоліки в роботі органів виконавчої влади. Діючи у розрізі консультативно-інформаційної діяльності, основна увага приділяється оперативності реагування. А результативність визначають терміни та якість виконання запитів, які, здебільшого, торкаються соціальних, комунальних питань, надання медичної допомоги. Саме з метою перевірки стану виконання звернень, розпорядженням міського голови створено постійнодіючу комісію, що здійснює виїзні обстеження безпосередньо на місцях, пересвідчуючись, що звіти виконавців дійсні не лише на папері.
Днями комісія побувала на Курчатова, 26, де свого часу залишалася відкритою проблема освітлення прибудинкової території, по Торговій (Петровського), 51 було відсутнє електропостачання, по Тикви, 32, де існувала проблема оформлення особових рахунків по сплаті комунальних послуг. За цими й іншими адресами жителі констатували: питання вирішувалися оперативно й кваліфіковано. У випадку, коли проблему неможливо розв’язати через об’єктивні причини, спеціалістами визначалися конкретні терміни виконання. Як от з протіканням покрівлі на Центральній (Центральна), 79, де через несприятливі погодні умови роботи було відтерміновано до встановлення тепла. Разом з цим, виїзні обстеження виявляють і недоопрацювання.
Так підприємство «Покровтеплоенерго» прозвітувало про вирішення питання, з яким зверталися на «гарячу лінію» жителі Чайкіної, 36 – виконання благоустрою прибудинкової території після ремонтних робіт. За фактом члени комісії стикнулися з відпискою, проблемою, що продовжує турбувати жителів.
-На жаль, ми не завжди можемо говорити про сумлінне ставлення служб до запитів громадян, - зазначає начальник відділу міськвиконкому по роботі зі зверненнями громадян Наталія Назарко, - все ж радує те, що відповідальність зростає. Не останню роль у цьому відіграють виїзні обстеження, адже стан виконання звернень городян перебуває на особистому контролі міського голови. Практика показує результативність поєднання інформаційних консультацій з налагодженням прямого контакту з заявником. Про це говорять самі городяни, чиї питання було вирішено швидко й позитивно.
Прес-служба міського голови.

«гаряча лінія» - в дії. Зображення 2  «гаряча лінія» - в дії. Зображення 3