Про це і не тільки йшла мова під час засідання чергової 10 сесії міськради 7 скликання, яка пройшла конструктивно, не обійшлося і без дискусійних моментів.
Поза порядком денним
Засідання розпочалося з оголошення запиту на ім’я міського голови від депутата міськради Станіслава Новицького, щодо розгляду декларації головного архітектора міста Зорини Ломової, оприлюдненої на офіційному сайті. Згідно чинного законодавства, відповідно до ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад», дане питання було включено до порядку денного сесії й винесено до розгляду.
Однак думки депутатів різнилися: наголошувалося, що у ситуації прослідковується особистий мотив, використання депутатських повноважень, а запит є результатом професійної діяльності головного архітектора у питанні боротьби з незаконним будівництвом, порушенням правил благоустрою. Голова постійної депутатської комісії з питань містобудування та архітектури, землекористування та охорони навколишнього середовища - Людмила Сорокіна внесла пропозицію заслухати це питання на комісіях – земельній та з етики, зауваживши, що є запитання і до самого Станіслава Новицького, як до підприємця, так і як до депутата. Дану пропозицію підтримано більшістю голосів.
Звіт – прийнято
Одноголосно було прийнято звіт, представлений начальником міського фінансового управління Тетяною Міщенко «Про виконання міського бюджету за перше півріччя 2016 року»: по доходах у сумі 125 865,4 тис. грн. , по видатках – 114 872,6 тис. грн.. У тому числі: загальний фонд міського бюджету по доходах у сумі 125 634,1 тис. грн.., по видатках – 107 009,7 тис. грн.. Спеціальний фонд по доходах у сумі 231, 3 тис. грн.. та по видатках – 7 862,9 тис. грн..
Розширено повноваження
Відтепер бюджетні установи та комунальні підприємства зможуть заощаджувати на витратах з ліквідації або утилізації майна щодо якого прийнято рішення про списання. Про це проголосували депутати. Як зазначила доповідач з цього питання, начальник відділу економіки Марина Хабачева, прийнятий Порядок визначає єдиний механізм у відповідності до діючих нормативно-правових актів, не поширюється на об’єкти нерухомого майна. Рішення про списання основних засобів, які обліковуються на балансі комунальних підприємств та бюджетних установ, приймає міська рада з проведенням попереднього обстеження об’єктів списання комісією, до складу якої входять депутати. Відбуватиметься процедура на конкурсних засадах за прозорою системою. Кошти ж будуть направлені на здійснення господарської діяльності підприємств.
Під час засідання було прийнято рішення щодо списання таких засобів, серед яких металевий каркас колишньої теплиці шостої школи, що перебуває в аварійному стані і є небезпечним для дітей. Кошти з ліквідації будуть направлені управлінням освіти на благоустрій території школи.
Децентралізація теплопостачання триває
На минулій, позачерговій сесії, було регламентовано порядок визначення виконавця робіт із встановлення індивідуальних приладів опалення. Цього разу депутати затвердили перелік соціально-вразливих осіб, яким роботи буде здійснено за кошти місцевого бюджету.
Було зазначено, що у рамках децентралізації опалення триває переведення на індивідуальні прилади – газові конвектори, першого будинку. У зв’язку з цим міський голова, як і попередньої сесії, звернувся до депутатів з тим, щоб охопити інформаційною діяльністю свої округи, аби ніхто з людей не випав із поля зору.
Говорили про правопорядок
Начальник міського відділення Нікопольського відділу поліції Сергій Войнов доповів про криміногенну обстановку, питання, що висувається міською радою не перший раз, зараз про нього нагадав Олександр Трубчанінов. Очільник міського відділу поліції навів статистику правопорушень, серед яких сім угонів автотранспорту – три з яких розкрито, 58 квартирних крадіжок, за 18 справи знаходяться у суді. Головними причинами зростання кількості злочинів назвав суттєве скорочення кадрів, що не могло не позначитися на діяльності поліції, наслідки «закону Савченко», коли за амністією до міста повернулися неблагонадійні особистості. Зазначив, що відділом ведеться робота щодо врегулювання ситуації.
Знову про воду
Цього разу цікавила якість питної води, зміна її кольоровості у старій частині міста, що частіше спостерігається літньої пори. За словами в. о. начальника міськводоканалу Тараса Ужбіди, основною причиною є нерівномірність споживання на яку впливають поливи садових товариств, відбивається і зношеність мереж. Підприємством вживаються заходи, під суворим контролем знаходиться питання якості. Так, лише протягом травня та червня поточного року було виконано низку робіт з механічного очищення від мулу та осадів відстійників та камер реакції, миття споруд та хлорування.
Згідно технологічного регламенту підприємства виконується промивка фільтрів 1-2 рази на добу. Так, за нормами СЕС, Покрову визначено точки відбору, де раз на місяць необхідно здійснювати забір води. У даний час ця робота проводиться двічі на тиждень.
Як наголосив міський голова Олександр Шаповал, відповідаючи на запитання депутатів фракції «Укроп», на порядку денному питання модернізації підприємства, яке не поставало з 80-х. Розроблено проектну документацію, що пройшла експертизу, щодо реконструкції очисних споруд, КНС, заміни фільтрів, водоводів. Для міста це проблема першочергова, як і децентралізація опалення. Розуміння у цьому питанні досягнуто серед більшості обласних депутатських фракцій, які підтримують кроки, продиктовані людьми й вимогами часу.
-Тільки загальними зусиллями можемо змінити ситуацію на краще, - підкреслив міський голова, - розв’язати проблеми комунальних підприємств, що накопичувалися десятиліття, залучаючи фінансові можливості для реалізації запланованого. Ми поставили перед собою завдання по водоканалу, яке буде виконано.
Про інші рішення
На сесії також було затверджено міську комплексну програму соціального захисту населення м.Покров на 2016- 2018 роки в новій редакції, склад організаційного комітету та програму основних святкових заходів до 60-річчя міста.
Прес-служба міського голови.