З 1 січня 2019 року ДТЕК Дніпровські електромережі є оператором системи розподілу, який забезпечує якість та надійність електропостачання, управляє системою розподілу, експлуатує і ремонтує електричні лінії, підстанції, займається питаннями приєднання споживачів до електромереж і обмежує електропостачання, встановлює лічильники електроенергії і фіксує їх показники.
Щоб поліпшити якість обслуговування клієнтів з цих питань, ДТЕК Дніпровські електромережі розширив способи комунікації оновив контактні лінії свого контакт-центру.
Згідно з офіційними даними ДТЕК Дніпровські електромережі з 11 березня 2019 року зв'язатись з представниками контакт-центру ДТЕК Дніпровські електромережі мешканці м. Покров зможуть за трьома оновленими номерами телефонів: (056) 790-99-00, (066) 790-99-00, (067) 790-99-00. Клієнти можуть вибрати найкращий для них спосіб зв’язку: стаціонарний або мобільний. За цими телефонами можна залишити заявку, проконсультуватися щодо послуг, які надає «Оператор» системи розподілу електроенергії, а також звірити показання лічильників.
Крім телефонної лінії контакт-центру, залишити заявки, пов'язані з якістю і надійністю електропостачання, термінами приєднань до електромереж, їх експлуатації і ремонту, можна в особистих повідомленнях на офіційній сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі в соціальній мережі Facebook.
Увага! Колишній номер контакт-центру 0 800 500 444 анулюється і діяти вже не буде.