П'ять років роботи. Хелсі - медичні послуги до потреб людини

 

 

За останні роки покровчани встигли оцінити переваги електронних медичних сервісів і активно ними користуються.

Два роки тому Покров долучився до процесів трансформації і успішно реалізував перший етап медичної реформи первинної ланки.

- Щоб пройти ці етапи реформування ми доклали чимало зусиль. І це варто того, бо впровадження в медицині нових технологій має багато переваг як для пацієнтів, так і медиків. Головне, що покровчанам тепер не має необхідності сидіти в довгих чергах, витрачаючи свій час, - зазначає міський голова Олександр Шаповал.

Покров другим після Дніпра приєднався до Єдиної електронної системи охорони здоров'я eHealth — ресурсу, що допомагає пацієнтам отримувати, а лікарям надавати якісні медичні послуги.

Для цього було прийнято міську програму інформатизації закладів охорони здоров'я, бо на той час стан технічного обладнання, наявність ліцензійного забезпечення та інформаційно-комунікаційних мереж були на нулі.

За короткий термін придбано усе необхідне для облаштування робочих місць медиків амбулаторій Центру первинної медико-санітарної допомоги. Встановлено необхідну комп'ютерну та оргтехніку, ЛЕД-екрани, обладнано та осучаснено реєстратури. Лікарі отримали цифрові підписи та пройшли навчання з ведення електронного документообігу та користування електронними сервісами.

 

Паралельно з інформатизацією медичних закладів, Покров активно приєднався до Національної кампанії з вибору лікаря. Щоб полегшити пацієнтам вибір, було створено реєстр усіх лікарів первинної мережі.

Для зручності мешканців, окрім Центру первинної медико-санітарної допомоги, укласти декларацію покровчани могли і в ЦНАПі, де для уповноваженого медичного працівника було обладнано робоче місце. На сьогодні з двадцятьма лікарями ЦПМСД укладено понад 35 тисяч декларацій.

Записатися до них на прийом покровчани можуть не виходячи з дому. Дистанційний онлайн запис та можливість самому обрати час для візиту до лікаря дозволяє один із базових елементів електронної системи - “Поліклініка без черг”.

Для цього треба через телефон або комп'ютер зайти на сайт у свій особистий кабінет. Є функція, яка дозволяє скасувати запланований візит.

Містяни, які з різних причин мають труднощі з користуванням інтернет-сервісом, можуть записатися по телефону або звернутися до реєстратури, які теж приєднані до єдиного інформаційного простору. Реєстратори бачать, які години у кожного лікаря вільні, а які зайняті.

Сьогодні Покров є прикладом успішного впровадження Е-медицини.

Так, за результатами рейтингу, складеного командою Helsi, саме медики Центру первинної медико-санітарної допомоги Покрова стали найактивнішими користувачами електронної системи Helsi.

На цьому автоматизація діяльності лікувального закладу не зупинилася, наступним кроком стало впровадження електронного документообігу — електронної картки пацієнта та електронного рецепту. Далі естафету інформатизації прийняла вторинна ланка.

Прес-служба міського голови.