ПІДСУМКИ 2017 РОКУ: РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН, ДІЯЛЬНІСТЬ ЦНАП

підсумки 2017 року: робота зі зверненнями громадян, діяльність цнап. Зображення 1
Пріоритетним напрямком діяльності виконавчих органів влади є робота зі зверненнями громадян. Що сприяє підвищенню ефективності роботи міської влади, виявленню проблем, які турбують мешканців міста, оперативному вирішенню порушених у них питань. Не менш важливим аспектом є розширення спектру послуг ЦНАПу, на цьому акцентував увагу міський голова Олександр Шаповал під час публічного звіту перед громадою за підсумками минулого року.


Протягом 2017-го надійшло 1815 звернень громадян. Найбільше з них - 853 - торкались коммунального господарства. У порівняні з попереднім роком ця цифра зменшена на 441 звернення, 689 – з соціальних питань.
Значна увага приділялася своєчасності та ґрунтовності опрацювання звернень, забезпеченню належного рівня виконавчої дисципліни. Позитивно вирішено 910 звернень, по 815 надано роз’яснення, у роботі 120 звернень.

Продовжує розширювати спектр послуг ЦНАП. Протягом року їхня кількість зросла від 105 до 130 видів. Додатково впроваджено послуги архівного відділу й управління праці та соціального захисту населення. Почали надаватися послуги реєстрації/зняття з місця проживання.

З червня ЦНАП почав співпрацювати з мобільним регіональним сервісним центром МВС у Дніпропетровській області. За цей період 100 водіїв нашого міста встигли скористатися можливістю вирішити дані питання.
Як і раніше надаються послуги у сфері реєстрації бізнесу, реєстрації прав на нерухоме майно, послуги Держгеокадастру, відділів землекористування та архітектури .
Протягом року через ЦНАП надано 5729 послуг . У порівнянні з 2016 роком даний показник зріс на 8 %.
Триває співпраця з порталом державних послуг ІGOV - сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через мережу Інтернет щодо реєстрації бізнесу.
За підтримки Німецького товариства технічного співробітництва GIZ, матеріальна база ЦНАПу поповнилася новим обладнанням.
Прес-служба міського голови.