З метою уникнення розбіжностей в частині розрахунків за спожитий природний газ просимо споживачів природного газу зафіксувати показання лічильника газу станом на 1 число місяця та передати їх 1-5 числа. Це можна зробити будь-яким зручним способом:
* Через короткий смс-номер 7104.
У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр розрахункового рахунку, ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр). Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо».
* Через Особистий кабінет на сайті 104.ua (для реєстрації в кабінеті необхідно знати номер особового рахунку і суму останнього платежу).
* Зателефонувавши до контакт-центру з 8 до 20.00 за номером (056) 78-70-104 та скориставшись автоматизованою системою IVR. Щоб залишити показання лічильника, потрібно натиснути цифру «2». Потім, користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання.
* Надіславши повідомлення на електронну адресу contact@dpgas.com.ua, із зазначенням номеру особового рахунку, показань лічильника, контактного номеру телефону та адреси.
Звертаємо увагу, що передані показання відобразяться в системі не відразу. Залежно від способу передачі – на це знадобиться від декількох годин (через Особистий кабінет) до 5 робочих днів.
Усі послуги з дистанційного обслуговування споживачів газу, впроваджені ПАТ «Дніпропетровськгаз», спрямовані на поліпшення сервісу і способів взаємодії зі споживачами. Ці проекти створені саме для того, щоб нашим клієнтам було комфортно.
Довідка: дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку споживачів.