Переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, ознайомитись із резюме працівників для добору кадрів, подати звітність — відтепер роботодавці Покрова можуть це зробити онлайн.
Державна служба зайнятості підвищує якість та рівень комунікації з клієнтами, продовжуючи впроваджувати електронні сервіси.
Цьогоріч запрацював новий веб-сайт "Єдине соціальне середовище зайнятості", однією з переваг якого є "електронний кабінет роботодавця".
Фахівці міської філії обласного центру зайнятості запрошують роботодавців скористатися новим сервісом. По суті, це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютеру, підключеного до мережі інтернет, а також з мобільного телефону. Для його створення необхідно звернутися до Покровської міської філії центру зайнятості, аби сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті державної служби.
Для користувачів проводяться семінари, де презентують новацію та процедуру реєстрації.
В "електронному кабінеті" роботодавець крім вищезгаданого, має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу, договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання та інші дії.
Прес-служба міського голови.