Новий навчальний рік для школярів Покрова, як і всієї України, принесе чимало сюрпризів.
Розпочнеться він не 1-го вересня, а третього. Замість звичної лінійки, зустріч зі школою пройде в довільній формі. Як саме, кожний заклад вирішуватиме самостійно.
Хоча реформа Нової української школи розрахована на роки, зміни вже стають очевидні.
Передусім це трансформація освітнього середовища – перехід від школи з "дисциплінарним простором" до школи, з простором розвитку та взаємодії. Для забезпечення якісних змін крім коштів державної субвенції були спрямовані суттєві ресурси з міського бюджету та проведена значна підготовча робота.
За словами міського голови Олександра Шаповала, Нова українська школа - це наша спільна реформа. Бо інвестуємо в найголовніше - у наших дітей, в наше майбутнє. Необхідно, аби освіта була не просто хорошою, а цікавою, давала знання, які корисні будуть у подальшому житті.
В ході підготовки до навого навчального року чимало зроблено не лише в розрізі ремонту приміщень та удосконалення інфраструктури, а й просторово-предметного оточення школярів.
Невід’ємна частина Нової української школи – це інклюзія. До вже існуючих у місті відкриється медіатека та ресурсна кімната, запрацює інклюзивно-ресурсний центр.
Особлива увага першокласникам, які навчатимуться за новими стандартами.
Днями освітні заклади отримали оргтехніку, навчальний та дидактичний матеріал, спортивний та ігровий інвентар, що зразу знайшло своє місце у цілісному освітньому просторі оновлених класних кімнат.
Адже тепер кожен клас стане особливим. Висвітлюватиме ті події, що відбуваються саме в цьому колективі, відображаючи особистість кожного учня. Аби досягти гнучкої організації простору, педагоги скористалися системою семи навчальних зон від Нової української школи.
Наприклад, у першокласників СЗШ №4 к буде "квітка настрою" та "крісло автора", яке щотижня належатиме новому учню, про якого однокласники зможуть дізнатися більше.
У ліцеї поряд з ігровою зоною буде велике квіткове дерево з фотографіями кожного учня.
В СЗШ №6 "осередок відкриттів" обладнанний глобусами, картами, збільшуваним склом та іншими атрибутами маленьких дослідників.
У кожному навчальному закладі прагнули організувати простір, аби дітям було зручно, комфортно та цікаво. Є зони тиші, творчості, новин, відкриттів та інші, логічно згрупувавши усі предмети класу.
Очікуюється, що трансформація простору продовжуватиметься у відповідності до стандартів НУШ.
Прес-служба міського голови.