Всi новини, сторінка 479

Виконком Покровської міської ради повідомляє, що в приміщенні облдержадміністрації продовжує працювати офіс Регіональної ради підприємців (к 308) та гаряча лінія з питань підприємництва (розпорядження голови облдержадміністрації від 16.02.2016 №р-64/0/3-16 щодо оновлення складу Регіональної ради підприємців у Дніпропетровській області). Отримати будь-яку необхідну інформацію з ведення бізнесу можна звернувшись на гарячу лінію за номером телефону (056)770-90-35, 742-83-42 або за e-mail ...


Станом на 08.07.2016 р. Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Покровської міської ради зареєстровано 1768 звернень громадян, надано 1483 адміністративні послуги, у тому числі: відділом архітектури та інспекції державного архітектурно-будівельного контролю – 92 зверненя,73 послуги, відділом землекористування – 59 звернень,58 послуг, відділом економіки – 3 звернення,3 послуги, реєстраційним відділом –1240 звернень, 1009 послуг, Відділом ...


06 07

6 липня відбулася позачергова 9/1 сесія Покровської міської ради 7 скликання. Питанням, яке потребувало невідкладного розгляду, стало затвердження нової редакції Порядку переведення квартир соціально-вразливих верств населення міста на індивідуальне опалення. Як прокоментувала доповідач – начальник відділу економіки Марина Хабачева, внесені зміни – це результат роботи міської влади з удосконалення механізму реалізації Програми децентралізації теплопостачання міста.Серед доповнень ...


Згідно п.10 ст..46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міський голова Шаповал О.М. підписав розпорядження № 190-р від «01» липня 2016 року «Про скликання позачергової 9/1 сесії міської ради 7 скликання».Відповідно до зазначеного розпорядження сесія відбудеться «06» липня 2016 року у сесійній залі виконкому міської ради за адресою: вул. Центральна (Калініна), 48.На розгляд ради виносяться питання:- про затвердження Порядку ...


05 07

Результатом системної роботи влади є планомірне впровадження проектів розвитку. У рамках міської Програми благоустрою міста, за підтримки народного депутата України Андрія Шипка, депутата облради Марини Петросянц планується покращення соціальної інфраструктури. Благоустрій громадського простору став темою обговорення міського голови Олександра Шаповала, його заступника Наталії Бондаренко з депутатом облради Мариною Петросянц. Зустріч тривала не у кабінетній тиші, на території ...


04 07

На цьому наголошував міський голова, підсумовуючи результати чергового прийому. Сьогодні до міськвиконкому прийшло близько 60 містян, аби обговорити з Олександром Шаповалом найнагальніше. Левову частку складали соціальні питання, мова йшла і про комунальні, зокрема проведення поточних ремонтів цоколів будинків, козирків, покрівель, температурних швів, впровадження програми децентралізації теплопостачання. З проблемою підтоплення підвалів багатоповерхівок звернулися мешканці Центральної, 85 ...


01 07

Підготовка до навчального року триває. Вчора Олександр Шаповал спільно з заступниками – Наталією Бондаренко, Миколою Гончаровим, начальником управління освіти Галиною Рубахою, директором восьмої школи Тетяною Ходосовською, завідуючою садка Наталією Дубіною та головою батьківського комітету СЗШ №8 Олександром Мельником обговорили стан справ, хід підготовчих та ремонтних робіт. Це вже не перша зустріч з адміністрацією закладу, який, рішенням сесії, реорганізувався у НВК№2, шляхом злиття ...


30 06

Йшла мова під час чергового засідання виконкому міської ради. В умовах ринкових перетворень в Україні, що характеризуються мінливістю та невизначеністю чинників зовнішнього середовища, посилюється роль і значення ефективного функціонування бюджетних установ – важливої складової державного сектору економіки. Саме на цьому наголошувала заступник міського голови Наталія Бондаренко, доповідач з першого питання – «Соціальна реабілітація бюджетних установ в умовах оптимізації та ...


Надходження до загального фонду міського бюджету з початку року склали 122 398,82 тис. грн, в тому числі з 01.06.2016 по 16.06.2016 р. надходження склали 14 631,0 тис. грн, з них:- власні доходи міського бюджету в сумі 6 358,04 тис. грн;- субвенція з державного бюджету на допомогу сім’ям з дітьми в сумі 3 476,16 тис. грн;- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і ...


29 06

24 червня на засіданні 9 сесії міської ради основним питанням слухався звіт відділу архітектури та інспекції державного архітектурно-будівельного контролю про виконання завдань у сфері містобудівної діяльності. Вносяться зміни до Генерального плануДоповідач – начальник відділу Зорина Ломова, проаналізувала основні 9 напрямків діяльності, перший з яких - архітектурне планування та забудова території міста. Реалізується він у рамках бюджетної Програми та Стратегії розвитку міста та ...