Освіта
На минулому тижні випускники закладів загальної середньої освіти взяли участь у ЗНО з математики й української мови.
На стадіоні “Авангард” проведено обласні етапи Всеукраїнського фізкультурно-патріотичного фестивалю школярів “Козацький гарт” та Всеукраїнських дитячих спортивних ігор “Старти надій”. В обох змаганнях команда СЗШ №6 стала фіналістом.
Медицина
У пологовому відділенні ЦМЛ народилося троє малюків. У добовому стаціонарі проліковано 113 хворих. Нині у денному стаціонарі хірургічного профілю перебуває 61 пацієнт, 93 - знаходяться у денній терапії.
До Центру первинної медико-санітарної допомоги звернулося 1613 осіб, 52 отримали невідкладну допомогу в амбулаторіях.
Бригади екстреної медичної допомоги здійснили 169 виїздів.
Соціальна сфера
До фахівців управління праці та соціального захисту населення звернулося 476 громадян. Прийнято 197 заяв на призначення усіх видів державної допомоги, у тому числі пільг та субсидій.
Робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення обстежено 10 суб'єктів підприємницької діяльності, порушень не виявлено.
Шість осіб з інвалідністю отримали 12 направлень на забезпечення технічними засобами реабілітації.
На Руднику відбулося виїзне засідання мобільного соціального офісу.
В управлінні обліковується 60 домогосподарств, які отримують призначені житлові субсидії на придбання твердого побутового палива та скрапленого газу, 2577 пільговиків, 268 демобілізованих учасників АТО, 377 ВПО.
У центрі зайнятості проведено 25 профорієнтаційних заходів. Крім тематичних семінарів, для молоді віком до 35 років, яка перебуває на обліку, організовано тренінг, метою якого є формування позитивної мотивації до пошуку роботи, побудови власного плану досягнення професійних цілей.
Комунальна сфера
Працівники “Добробуту” обслуговували лінії зовнішнього освітлення, прибирали території міста, викошували трави, підстригали кущі, пололи троянди, поливали клумби, очищали проїжджі частини доріг.
У міськводоканалі виконали три заявки з водопровідних мереж.
Прес-служба міського голови.