ЦНАП удосконалює надання послуг


Більше п’яти тисяч адміністративних послуг надали фахівці ЦНАП міста Покров протягом минулого року і вже понад тисячу - від початку нинішнього. Спектр послуг постійно розширюється , змінюючи принцип діяльності державних структур із прийому громадян на формування системи надання адмінпослуг, перелік яких на сьогодні сягнув до ста п’яти.
Орієнтуючись на потреби громади, міською владою у співпраці з обласною держадміністрацією та німецькою урядовою організацією «GIZ» було удосконалено рівень обслуговування відвідувачів установи шляхом впровадження електронної черги.


Дана система працює просто. У разі черги відвідувач обирає на спеціальному терміналі необхідну групу послуг, та отримує роздрукований талончик із порядковим номером. Коли дана цифра з’явиться на моніторі очікування - можна заходити до адміністратора. Оптимізація процесу надання послуг дає можливість не лише покращити обслуговування населення, а й удосконалити процес діяльності усіх підрозділів ЦНАП.
Раніше з такою метою були впроваджені й інші проекти. Так, у минулому році Центр надання адміністративних послуг став партнером волонтерського проекту «Портал державних послуг iGov» - сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через інтернет, що вже оцінили містяни. Також адміністратори центру отримали можливість працювати не лише у віртуальному офісі «Відкрита влада», а й реєструвати звернення громадян у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб і Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Прес-служба міського голови.