ЖЕО: життя вимагає змін

жео: життя вимагає змін. Зображення 1 

Житлово-експлуатаційне об’єднання сьогодні у центрі загальної уваги, зокрема, з огляду на реформу ЖКГ. Однак, коли більшість чекає кардинальних рішень Кабміну та глобальних перетворень, об’єднання продовжує працювати, виконуючи свої головні функції.

У даний час в ЖЕО – гаряча пора. Затяжна дощова погода не дозволяла втілити заплановане. Літній період висуває свій фронт робіт, зараз активізовано діяльність з капітальних та поточних ремонтів м’якої й шиферної покрівель, ремонту міжпанельних швів, постають й інші завдання. Так, тільки за квітень працівниками аварійно-ремонтної дільниці було виконано 600 заявок з ремонту холодного водопостачання, каналізації та по електромонтажним ремонтам. Коли галузь переживає трансформацію, для підрозділів незмінними залишаються головні задачі.
На підприємстві не приховують, останні десятиліття балансували між неплатежами населення, змінами у комунальному господарстві, нестабільній ситуації по країні. У новий рік об’єднання вступало з восьми мільйонною заборгованістю по ПДВ, основними причинами зростання якої називають нестачу обігових коштів внаслідок неповної сплати мешканцями житлово-комунальних послуг. Так, станом на перше січня поточного року заборгованість населення перед ЖЕО, що накопичувалася протягом останніх десяти років, склала понад 9 млн грн.. Говорять і про недосконалість існуючого податкового законодавства в питаннях оподаткування підприємств галузі. Проблемою постала співпраця протягом багатьох років з підприємствами, що не є платниками ПДВ, як наслідок, збільшення кредиторської та дебіторської заборгованості за виконані роботи та матеріали, які тягарем лягли на ЖЕО.
-Можемо говорити про перші кроки до стабілізації, - зазначає виконуючий обов'язки начальника ЖЕО Микола Кулініч, - Підприємство не нарощуює борги, поступово вирівнюючи ситуацію.
В ЖЕО констатують: працівники вчасно отримують зарплату, хоча ще півроку тому мали заборгованість за 2,5 місяці. Тут без підтримки бюджетних коштів вирішують не лише це питання, а й розраховуються за енергоносії, тримають у постійному робочому стані техніку, звітують про значну економію пального, очевидним є і якісно покращене надання послуг населенню.
-Сьогодні підприємство іде шляхом оптимізації. Реорганізовано підрозділи, так, аварійно- ремонтну дільницю й дільницю сантехнічних робіт об'єднано у ремонтно-диспетчерську службу з оперативного виконання заявок, - говорить Микола Кулініч, - Ми прекрасно розуміємо, що життя вимагає змін, тож одним з кроків вбачаємо перегляд існуючої системи, інакше неможливо бути конкурентноспроможними на ринку надання послуг. Звичайно, проблеми залишилися, але ми готові їх вирішувати.
Прес-служба міського голови.

жео: життя вимагає змін. Зображення 2