У співпраці з німецькою урядовою організацією GIZ місто зробило черговий крок до удосконалення діяльності Центру надання адміністративних послуг.
Спільно з міською владою розроблені Технічні завдання, які протягом року стали “дорожньою картою” змін. Тривала робота з підвищення ефективності роботи ЦНАПу та навчання фахівців.
Завершальним етапом стали зміна дизайну та облаштування самого приміщення. Керувалися сучасними стандартами — безбар'єрність, багатофункціональність та зручність.
Тепер у Центрі надання адміністративних послуг відвідувачі зможуть скористатися диванами для очікування та відпочинку.
Дітей, які прийдуть з батьками безумовно зацікавить яскравий дитячий куточок з безкаркасними кріслами, де є іграшки та розмальовки.
Зручнішими та функціональнішими стали робочі місця фахівців.
Зовнішні зміни підкреслили доступність та якість надання адміністративних послуг ЦНАП у, що є одним із факторів успіху та спроможності громади. Нині він надає понад 150 публічних послуг і залишається основним центром комунікації громадян та підприємців з владою. Від початку року послугами ЦНАПу скористалося 3755 покровчан. Більшість звернулося з приводу реєстрації місця проживання/зняття з реєстрації, видача довідок про місце проживання та склад сім'ї.
Прес-служба міського голови.