За тиждень на гарячу лінію міського голови надійшло понад 500 дзвінків

 

В умовах карантину гаряча лінія міського голови стала головним зв'язком з містянами, які потребують допомоги і підтримки.

- Люди телефонують з різних питань. Переважна більшість — це літні громадяни, або ті, що перебувають у складних життєвих обставинах. Їх хвилюють питання пенсій, комунальних платежів, доставки продуктів та ліків. Звертаються небайдужі, аби повідомити про сусідів, котрі залишилися без піклування, бо рідні мешкають за межами міста. Телефонують, аби сказати щире “дякую”, що у такий непростий час не залишилися на самоті, що тут їх завжди вислухають і допоможуть, - говорить Тетяна Подольчак.

Реагування на всі дзвінки знаходиться на особистому контролі міського голови Олександра Шаповала. Така пряма комунікація з містянами дозволяє оперативно вирішувати питання людей. До цього процесу підключені усі соціальні служби й підрозділи. Так, за тиждень було надано десятки роз'яснень, доставлено понад 400 продуктових наборів по місту, прилеглим селищам, старостинському округу. Лінія на постійному зв'язку з містянами, вона працюватиме до кінця карантину.

Якщо Ви знаєте людей, які мають соціальні проблеми і не можуть самостійно впоратися — телефонуйте.

Контакти гарячої лінії – 097 2500295 та 050 7091625.

Прес-служба міського голови.