- Нам вдалося зробити обслуговування мешканців громади у вирішенні адміністративних питань зручним і доступним, встановивши високий стандарт якості надання адміністративних послуг. В одному місці, у зручний для себе час люди можуть отримати необхідні адміністративні послуги, - зазначає міський голова Олександр Шаповал.
Прозорість, швидкість та легкість отримання мешканцями міста адміністративних послуг — це результат впровадження передових європейських технологій у стосунках влади та громади. Центр надання адміністративних послуг у місті Покров працює сім років, проте потенціал цієї установи почав розкриватися на повну лише п“ять років тому, ставши локомотивом позитивних змін у місті. За цей час перелік послуг, які надаються покровчанам, вдалося збільшити з 18 до 209.
ЦНАП організовано так, аби людям не потрібно було звертатися до окремих установ, що знаходяться в різних частинах міста і працюють за власними графіками. Режим роботи зорієнтований на потреби клієнтів — працює за розширеним графіком без обідніх перерв та у вівторок з подовженим робочим днем до двадцятої години.
В Центрі можна отримати практично всі адміністративні послуги, які надають відділи та управління виконавчого комітету Покровської міської ради - зареєструвати місце проживання, бізнес, нерухомість, оформити право власності чи користування земельною ділянкою та багато іншого, включаючи комплексну адміністративну послугу ”Малятко”.
Через ЦНАП громадяни можуть отримати також адмінпослуги міграційної служби, юстиції, патрульної поліції, ДСНС, Держгеокадастру, центру зайнятості, сервісного центру МВС.
Для зручності мешканців громади від ЦНАПу створені віддалені робочі місця в Олександрівці та Шолоховому, що значно економить людям час. Така можливість стала суттєвою перевагою для мешканців старостинського округу. Раніше, аби отримати довідки чи витяги, їм доводилося їздити за десятки кілометрів до Нікополя.
Стало можливим надання адміністративних послуг безпосередньо і за місцем проживання. Таке передбачено для людей похилого віку, з інвалідністю, та тих, хто перебуває на стаціонарному лікуванні. Для цього є “Мобільний офіс” - комплекс обладнання портативного автоматизованого робочого місця.
Обслуговування у Центрі надання адміністративних послуг відбувається за принципом “єдиного вікна” - прийом і видача документів проходить винятково через адміністратора.
У співпраці з міжнародними партнерами у ЦНАПі забезпечено комфортне перебування відвідувачів усіх категорій. Працює пристрій електронної черги, обладнано дитячий куточок, комфортну зону очікування. Особливу увагу приділено інклюзивності приміщення. Створено безбар'єрне середовище для людей з особливими потребами – є дзвінок виклику, пристосована вбиральня. Центр став зручним і функціональним, оновлено технічне забезпечення, приміщення сучасно умебльоване та облаштоване.
Модернізація Центру надання адміністративних послуг відбувалася у тісній співпраці міста з міжнародними партнерськими організаціями.
ЦНАП не раз вигравав конкурси на участь у різних проектах, грантах та менторських програмах Німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ».
У 2018 році ЦНАП Покрова визнано переможцем у номінації «Прорив року».
Покров першим із тринадцяти міст області здобув грант програми «U-LEAD з Європою».
-
Нам приємно констатувати, що ЦНАП м. Покров максимально орієнтований на користувачів послуг. Вдячні міському голові Олександру Шаповалу, який свідомо й професійно обрав команду, ідучи шляхом покращення роботи Центру, - зазначали ментори Програми.
Центр надання адміністративних послуг Покрова постійно працює над удосконаленням своєї діяльності, розширенням спектру послуг та забезпечення комфортного перебування відвідувачів та високої якості обслуговування.
Бо основне його завдання, яке успішно виконується —забезпечення доступних та зручних умов для ефективного спілкування громади міста з владою.
Прес-служба міського голови.