Діяльність центру надання адміністративних послуг було головним питанням, винесеним на розгляд виконкому міської ради, який відбувся 24 липня.
Доповідач, адміністратор-керівник Інна Клочковська зазначала, що основним завданням Центру є створення належних умов для надання якісних та доступних адмінпослуг, шляхом спрощення процедури їх отримання. Центр орієнтований на містян – це сучасний зонований офіс, де передбачено і дитячий куточок. Він здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністратора Центру. Опрацювання справ проходить у програмно – технічному комплексі облдержадміністрації «Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області», який має особистий кабінет клієнта для відслідковування стану розгляду справ. Про готовність документів клієнт дізнається у телефонному режимі або за допомогою SMS- повідомлення, засобами мобільного зв’язку.
З метою забезпечення зручного режиму роботи Центр працює за розширеним графіком - 47 годин на тиждень без обідніх перерв, з подовженим робочим днем у вівторок до 20.00. Показовими є і результати діяльності.
Якщо у 2018 році через Центр було запроваджено надання 134 адмінпослуг, то вже у 2019 році перелік адміністративних послуг збільшився до 151.
Як підкреслила доповідач, збільшення кількості адмінпослуг призвело до зростання кількості клієнтів Центру: за 1 півріччя 2018 року до Центру звернулось 4411 осіб, за 2 півріччя 2018 року - 4615 осіб, а за 1 півріччя 2019 року кількість осіб, що звернулися до Центру складає 5989.
Якщо середньомісячно в 2018році надавалось 752 послуги, то в 2019 році вже надається - 998 послуг.
Надання такої кількості адміністративних послуг дозволяє Центру зробити свій внесок щодо поповнення міського бюджету.
Тут іде постійна робота з удосконалення діяльності, покращення системи надання послуг. Так, адміністратори Центру працюють не тільки у віртуальному офісі «Відкрита влада», але й реєструють звернення громадян у Державних реєстрах. З 2016 року Центр є партнером волонтерського проекту «Портал державних послуг iGov» - сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через мережу Інтернет.
Не перший рік успішно співпрацює з Німецьким товариством міжнародного співробітництва «GIZ» у напрямку розвитку територій задля сталого розвитку. Конструктивна взаємодія відбувається у рамках різних проектів та грантів. Серед останніх – участь у Менторській програмі ”Удосконалення адміністративних та соціальних послуг у Дніпропетровській області”.
Покров став партнером Початкової Фази та Раунду 1 Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою» із покращення якості надання адміністративних послуг для населення. У рамках співпраці з Програмою, спеціалісти «U-LEAD з Європою» провели цикл тренінгів щодо покращення надання адміністративних послуг.
Як наголосила Інна Клочковська, ця робота має системний характер. У 2018 році адміністратори Центру взяли участь у прес-конференції та семінарі «Мобільний офіс – нова якість надання послуг». Центр отримав «Мобільний офіс» - комплекс обладнання портативного автоматизованого робочого місця. Завдяки мобільному офісу мешканці віддалених територій, люди похилого віку, особи з інвалідністю та громадяни, які знаходяться на стаціонарному лікуванні отримують послуги, не відвідуючи Центр. Здійснюється прийом громадян у селищі Олександрівка.
І це основне завдання, наголосила доповідач, створити необхідні умови для надання якісних та доступних послуг.
На виконкомі розглядалося ще ряд питань, за всіма прийнято відповідні рішення.
Прес-служба міського голови.