Відбулося засідання виконкому

відбулося засідання виконкому. Зображення 1
22 листопада на засіданні виконавчого комітету Покровської міської ради основними розглядалися питання містобудівної діяльності та зайнятості населення міста.

 


Про виконання заходів у сфері містобудівної діяльності протягом 2016-2017 років інформувала в.о. головного архітектора – начальника відділу архітектури та інспекції ДАБК Вікторія Галанова.
Передусім, доповідач зупинилася на реалізації Програми містобудівної діяльності та створенні геоінформаційної містобудівної кадастрової системи, що була розроблена в рамках Стратегії розвитку міста.
Минулого року у повному обсязі було реалізовано її перший етап - внесено зміни до генерального плану міста з розробленням плану зонування. Оновлена документація дає можливість отримувати повну інформацію про належність території міста до відповідних функціональних зон, їх перспективне призначення та інвестиційну привабливість.
Наступним етапом передбачено створення містобудівного кадастру міста. У 2018 році заплановано виконати розробку електронної містобудівної кадастрової системи, що передбачає збір, обробку та зберігання інформації у сфері містобудівної діяльності, облік існуючих інженерних комунікацій, об’єднання даних містобудівного та земельного кадастрів.
Торкаючись інших важливих напрямків роботи, зазначалося, що постійно ведеться роз’яснювальна робота з населенням щодо питань отримання дозволів на будівництво та введення об’єктів в експлуатацію. Як результат, цьогоріч введено в експлуатацію понад 500 м2 житла, до кінця року очікується ще 300 м2.
Спостерігається збільшення активності громадян і в оформленні земельних ділянок у приватному секторі , що також є результатом роз’яснювальної роботи. Так, впродовж останніх двох років було приватизовано 68 ділянок, за попередній період лише шістнадцять.
Здійснюється контроль за розміщенням тимчасових споруд на території міста. Загальна кількість таких об’єктів становить 136 одиниць. Лише за звітний період відділом розглянуто 104 заяви, на які виготовлено паспорти прив’язки на розміщення та продовження терміну розміщення тимчасових споруд.
На сьогодні зареєстровано та видано 41 дозвіл на місце розміщення зовнішньої реклами, з яких 15- носії соціальної , 26 – комерційної реклами.
Вікторія Галанова  надала детальну інформацію про діяльність відділу щодо надання адміністративних послуг із виконання дозвільних та реєстраційних функцій. Зазначила, що на виконання завдань міського голови надають пропозиції, розробляють ескізні проекти та готують презентації, спрямовані на покращення благоустрою міста тощо. Зокрема підготовлено презентаційні проекти з реконструкції дендропарку, Зони відпочинку та інше.
На сьогодні велика увага приділяється питанню доступності осіб із інвалідністю та маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури. На початок листопада у місті обліковувалося 634 об'єкти соціальної, громадської та інженерно-транспортної інфраструктури, з них 191 оснащені пандусами, 117- поручнями. При виконкомі створено комітет забезпечення доступності, в роботі якого відділ архітектури бере активну участь.
На початку минулого року розпорядженням міського голови було створено робочу комісію з опрацювання проектно-кошторисної документації на об’єкти будівництва на предмет урахування потреб осіб із інвалідністю.
Розроблені впродовж останніх двох років проекти будівництва та реконструкції вулиць Медичної, Торгової, Центральної, Чехова, Л. Чайкіної, площі імені Сірка Івана, парку ім. Б.Мозолевського, скверу біля КРЦ виконані з влаштуванням елементів благоустрою для забезпечення вільного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями.
Стоїть питання щодо поліпшення умов доступності маломобільних груп населення до медичних закладів, транспортної інфраструктури, об’єктів соціально-культурного призначення.
З вересня поточного року створено постійну діючу робочу групу з питань
надійності та безпеки експлуатації об’єктів соціальної інфраструктури, зокрема закладів освіти, культури, фізкультури і спорту, медичного й оздоровчого призначення, а також будівель адміністративного призначення.
Щомісячно комісією проводяться обстеження та складаються акти.

 

Згідно змін до законодавства, з червня минулого року відділ виконує функції державного архітектурно-будівельного контролю на території міста.
Надання реєстраційних послуг значно полегшило нашим громадянам та юридичним особам процедуру отримання дозвільних документів та введення об’єктів в експлуатацію, так як раніше подавати та отримувати відповідні документи необхідно було в Департаменті Держархбудінспекції м. Дніпра.
У наступному році відділом планується продовження роботи відповідно до наданих повноважень та покладених завдань. Конкретні заходи були прописані у проекті рішення, котре після обговорення, члени виконкому підтримали.

Про реалізацію державної політики щодо регулювання ринку праці, сприяння зайнятості населення та забезпечення соціального захисту громадян від безробіття протягом 9 місяців поточного року доповідала директор міського центру зайнятості Оксана Кравченко. Зазначалося, що служба надає роботодавцям широкий спектр послуг, направлених на прискорення укомплектування необхідним персоналом.
На сьогодні Єдина аналітична система центру зайнятості налічує 773 суб’єкти господарювання, з них 430 – це юридичні особи. Найманих працівників мають 436 роботодавців. Усі страхувальники закріплені за особистим консультантом, який надає усі передбачені законодавством соціальні послуги.
За звітний період потреба в працівниках налічувала 1500 вакансій, про свою потребу у робочій силі центр зайнятості проінформували 209 роботодавців.
Основна кількість заявлених вакансій для кваліфікованих робітників. 
Збільшенню вакансій сприяє постійна робота з новоствореними роботодавцями, періодичний обмін інформацією з фіскальною службою, а також активна робота робочої групи з легалізації робочих місць.
Пріоритетними формами роботи, які допомагають визначити та врахувати вимоги роботодавців до працівників є інформаційно-роз’яснювальна шляхом проведення особистих зустрічей з керівниками підприємств та представниками відділі кадрів, проведення презентацій роботодавців, Днів відкритих дверей на підприємстві, семінарів для роботодавців.
З метою ознайомлення роботодавців міста з вимогами сьогодення в частині трудового законодавства та використання найманої праці запроваджено проведення семінарів за участю представників пенсійного фонду , податкової інспекції, державного інспектора з праці та інших соціальних партнерів.
Також сьогодні роботодавець може скористатися фінансовою підтримкою служби зайнятості - отримати компенсацію витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за умови працевлаштування на нові робочі місця безробітних громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці, та працевлаштування на новостворені робочі місця в пріоритетній галузі.
Використали можливість залучити безробітних до виконання громадських та інших робіт тимчасового характеру в поточному році 64 роботодавці. Аби подолати диспропорцію між попитом та пропозицією робочої сили, центр зайнятості пропонує роботодавцям послуги з організації професійного навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації безробітних осіб.
Для підвищення конкурентоспроможності працівників певних категорій пропонується роботодавцям перепідготовку, спеціалізацію або підвищення кваліфікації шляхом отримання ваучера на навчання за 54 професіями, спеціальностями та напрямками підготовки.
Директор центру зайнятості розповіла і про нові форми співпраці, котрі в умовах сьогодення допоможуть роботодавцю отримати кваліфікованого робітника, а безробітним стабільну роботу.
Так, для презентації шукачів роботи застосовуються відеорезюме, запроваджено дистанційне спілкування з роботодавцями за допомогою онлайн-ресурсу, відео презентація вакансій та робочого місця. Крім того на сайті Державної служби зайнятості діє "Електронний кабінет роботодавця" користуючись яким, роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру тощо.
Насамкінець Оксана Кравченко зазначила, що служба зайнятості відкрита до співпраці з усіма соціальними партнерами задля вирішення актуальних питань у частині підвищення рівня зайнятості населення.
На засіданні міськвиконкому було розглянуто й інші питання "у різному" та прийняті відповідні рішення.
Прес-служба міського голови.