Результати роботи центру надання адміністративних послуг за 2016 рік та І півріччя 2017 – го стали темою обговорення чергового засідання виконкому.
Розпочинаючи розмову, доповідач, адміністратор ЦНАП Надія Кравченко наголосила, що Центр працює з 2013 року, головним завданням спеціалістів є надання якісних адміністративних послуг, створення умов для відкритої прозорої роботи.
Для цього в січні поточного року було встановлено систему електронного керування чергою, що дозволило систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників. Працюючи за принципом "єдиного вікна", опрацювання справ проходить у програмно – технічному комплексі облдержадміністрації "Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області", який має особистий кабінет клієнта для відслідковування стану розгляду справ.
Така системність роботи дозволяє кваліфіковано й оперативно надавати послуги громадянам. Показові й результати: у 2015 році через Центр було запроваджено 44 адмінпослуги, у 2016 році – 104. Надано послуг у 2015 році – 1020, 2016 – 5311, за перше півріччя 2017 – 3085 послуг.
Ведеться інформаційно-роз’яснювальна робота, на офіційному сайті міської ради в рубриці "Центр надання адміністративних послуг", розміщена вся необхідна інформація для суб’єктів звернення щодо організації та порядку отримання адміністративних послуг.
Надія Кравченко зазначила, що зі збільшенням спектру адмінпослуг зріс показник звернень, що свідчить про затребуваність серед містян: за 2015 рік – 1000 осіб, перше півріччя 2017 – три тисячі.
Так, через Центр надаються послуги з оформлення паспорту та вклейки фото, реєстрації громадських формувань, фізичних – осіб підприємців, юридичних осіб; реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, послуг Держгеокадастру, реєстрації прав на нерухоме майно, відділу архітектури, відділу землекористування. Надані повноваження щодо складання постанов та протоколів за ст. 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Говорячи про основні напрямки діяльності доповідач зауважила, що у 2016 році ЦНАП став партнером волонтерського проекту "Портал державних послуг iGov" - сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через мережу Інтернет, 2016 - го через портал iGov було надано 553 послуги, у І півріччі 2017 року – 472 послуги. Налагоджено співпрацю з мобільним сервісним центром Регіонального сервісного центру МВС України в Дніпропетровській області з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів; заміни посвідчення водія; отримання довідок про відсутність судимостей.
Було наголошено на тому, що всі зусилля працівників Центру направлені на покращення своєї роботи з надання адміністративних послуг, дотримання термінів розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень. З метою моніторингу суспільної думки щодо ефективності роботи Центру, запроваджено проведення соціологічного опитування за допомогою "скриньки для звернень громадян", яка розташована в холі виконавчого комітету Покровської міської ради.
Надання якісних адміністративних послуг дозволяє ЦНАПу внести свій внесок у поповнення міського бюджету, мати високі рейтингові показники.
Серед ЦНАПів малих міст регіону Центр надання адміністративних послуг м. Покров займає 3 місце по кількості наданих послуг.
На цих аспектах акцентувала увагу доповідач з основного питання.
На виконкомі розглядалося ще ряд важливих питань "у різному" за всіма прийняті відповідні рішення.
Прес-служба міського голови.