У Покрові оглянули новозбудовані соціально значущі об'єкти

Вчора з робочим візитом у Покрові побували голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук, перший заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Володимир Орлов, народні депутати Денис Герман та В’ячеслав Медяник, голова Нікопольської районної державної адміністрації, депутати обласної та районної рад.

Разом з міським головою Олександром Шаповалом вони відвідали нещодавно запущені в роботу соціально-значущі об'єкти.

Спочатку оглянули малий груповий будинок для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Ця сучасна, наближена до сімейної форма виховання є якісною альтернативою інтернатним закладам і дозволить залишати дітей у своїй громаді.

Будинок гарний зовні та затишний всередині. З комфортними спальнями, ігровою, вітальнею, обідньою залою. Родинну атмосферу в домі підтримують професійні педагоги та персонал. Звідси малечу водять до садочків, восени старші підуть до школи та на гуртки. Поряд прекрасне місце для дитячого дозвілля -центральний парк.

- Чудова локація для сучасного модернізованого будиночку, побудованого за підтримки міської влади. Тут діти віднайдуть сімейний затишок та зможуть повноцінно розвиватися, - зазначив Микола Лукашук.

Денис Герман подякував Олександру Шаповалу, за те що такий соціально важливий проект відбувся і діти, які не мали достатньо уваги, відчують її.

Наступним пунктом візиту став дитячий задок “Дивосвіт”, зведений за Програмою Президента “Велике будівництво”.

Гості теж його оглянули, поспілкувалися з персоналом та залишили дітям подарунки.

Володимир Орлов звернув увагу на прекрасні умови для дошкільнят, сучасність, яскравість, безпечність та енергоефективність закладу.

Садочок розрахований на 115 місць, вирішить питання доступності дошкільної освіти для мешканців прилеглих селищ. Заклад має оригінальний вигляд та зручності для дітей з особливими потребами, відповідає сучасним стандартам.

Робоча зустріч пройшла конструктивно, було обговорено робочі питання.

Прес-служба міського голови.