Поки у деяких громадах лише розмірковують, як організувати інклюзивний освітній простір, у Покрові вже накопичили чималий досвід та матеріально-ресурсну базу, що є серед пріоритетів міської влади.
Реабілітаційно-корекційну допомогу діти з особливими освітніми потребами дошкільного віку отримують у понад двадцяти групах компенсуючого типу. Для школярів доступна спеціальна та інклюзивна освіта. Діє інклюзивно-ресурсний центр, створені медіатеки, ресурсні, ігрові кімнати, спортивні зали, які обладнані спеціальними засобами корекції.
Забезпечено медико-соціальний та психолого-педагогічний супровід. Із дітьми працюють практичні психологи, вчителі - логопеди, дефектологи, реабілітологи та арт-терапевти.
Інклюзивно- освітній простір міста постійно удосконалюється. Днями СЗШ № 9, де навчаються понад сімдесят дітей з особливими освітніми потребами, отримали додаткові засоби корекції.
Як розповідає директор школи Ольга Матвєєва, за останні роки відчутне значне покращення інклюзивного простору, як і, в цілому, інфраструктури навчального закладу.
Нове обладнання поповнить ігрову та ресурсну кімнати й спортивну залу. Бар’єри для стрибків, гімнастичні лавки, дуги для повзання, дитяча гойдалка у вигляді містка, тактильний килимок для профілактики плоскостопості, дитячі крісла-мішки, дерев’яний набір для сенсорної інтеграції діти вже вподобали, а на заняттях з лікувальної фізкультури за допомогою педагога - реабілітолога Михайла Фролова обладнання стане ще й дієвим засобом покращення функціонування опорно-рухового апарату та емоційного стану школярів. Ресурсна кімната поповнилася кріслом-коконом для усамітнення, а класні кімнати магнітно – крейдовою дошкою, ноутбуком та комп’ютером для дітей з особливими освітніми потребами.
Це не останнє обладнання, яке отримає навчальний заклад найближчим часом.
Прес-служба міського голови.