“Пульс” — платформа для збору фідбеку від бізнесу про взаємодію з державою для підвищення якості державних послуг. Платформа покликана одночасно допомогти і керівникам держави, і підприємцям. Лідери держави зможуть побачити об’єктивну картинку якості держпослуг у формі, зручній для аналізу, та засновану на великих даних. Підприємці зможуть розповісти про свій досвід і, якщо потрібно, попросити допомогу у вирішенні проблем, які виникають. Таким чином, фідбек від бізнесу буде відцифрований та стане так званим Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).
Проєкт ініційований Президентом України Володимиром Зеленським і розроблений Мінекономіки за сприяння Мінцифри. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану. “Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”.
Платформа складається з трьох компонентів:
1. Дашборду - інформаційної панелі для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
2. Інформаційного вікна для надання відгуку. Для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис. Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу.
Коротка — для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга — передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
3. Особистого кабінету для онлайн відслідковування статусу розгляду заявки та оцінки відповіді держоргану. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.