Для розробки та впровадження якісної державної політики, спрямованої на підтримку ветеранів, потрібно розуміти їхні потреби. Результати досліджень, які ми постійно проводимо – як самостійно, так і з партнерами, показують, чого прагнуть ветерани, як їх сприймає суспільство, які їхні взаємні очікування.
Торік Український ветеранський фонд провів 13 аналітичних досліджень, присвячених різним аспектам життя ветеранів та їхньої реінтеграції у суспільство.
Проаналізувавши отриману інформацію, ми змогли зробити важливі висновки, зокрема про те, що образ ветеранів в українському суспільстві є позитивним, проте існує низка стереотипів та упереджень щодо них.
Спростовувати ці стереотипи, а натомість підтримувати в суспільстві позитивний імідж ветеранів – ще одне завдання, над яким працює Український ветеранський фонд.
Для цього розповідаємо історії тих, хто вже повернувся до цивільного життя, організовуємо інформаційні кампанії.
До прикладу, в квітні 2023 року за підтримки NAKO ми запустили інформаційну кампанію “Ветерани різні. Перемога одна”, у межах якої створили відеоролик соціальної реклами про ветеранів і ветеранок з протезами. А кампанія “Шлях ветерана”, яку розпочали в грудні 2023 року, спрямована на зміцнення громадянської відповідальності на шляху підтримки ветерана в системі переходу від військової кар’єри до цивільного життя.
З повним звітом про діяльність Фонду за минулий рік можна ознайомитися за посиланням – https://veteranfund.com.ua/.../uploads/2024/02/zvit-2023.pdf