Працювати є над чим


8 лютого, розпочинаючи щотижневу оперативну нараду з керівниками підприємств, установ та організацій міста, Олександр Шаповал подякував усім колективам, чиї зусилля були спрямовані на достойне відзначення святої для нас дати - Дня визволення міста.
Далі традиційно керівники доповіли про стан справ у підвідомчих галузях та сферах діяльності.


Доброю новиною поділилися з управління освіти – два призових місця в обласній лізі з дзюдо здобули вихованці дитячо-юнацької спортивної школи.
Медики повідомили, що за минулий тиждень на ГРВІ захворіло 630 дорослих та 221 дитина. Такі цифри свідчать про те, що у місті передепідеміологічний період. Про карантин поки не йдеться – за останніми оперативними даними відвідуваність дитячих закладів достатня. Моніторинг ситуації з ОРВІ – триває.
На нараді звучала реакція на попередні зауваження міського голови, зокрема доповіли, що питання з газопостачанням окремих будинків по Тельмана, Чехова та Партизанській – вирішено, а учні профтехучилища отримали стипендію, викладачі – зарплатню.
Цього разу Олександр Шаповал наголосив на належному утриманні підвальних приміщень, до яких не має бути вільного доступу. Дав завдання відпрацювати заходи, які б вирішили проблему води у підвалах. Вкотре мова йшла про проблему відкритих люків, на цьому тижні міськводоканал накрив лише два. Недостатньо активно ведеться прибирання піску з тротуарів та біля під’їздів. З цього приводу міський голова зауважив, що стан утримання прибудинкових територій він оцінює за результатами щоденного ранкового об’їзду міста, і бачить далі свого двору. Тож просив комунальників не приділяти надмірну увагу його під’їзду.
Насамкінець Олександр Шаповал озвучив проблеми, з якими звертаються мешканці міста. Гостро стояло питання стосовно міліції, зокрема роботи дільничних інспекторів у селищах, та незаконних пунктів прийому металобрухту. Знову було зауваження на адресу медиків, - до молодих фахівців Центру первинної медико-санітарної допомоги з приводу етики поведінки з пацієнтами літнього віку.
Прес-служба міського голови.