Повертаючись до цивільного життя після закінчення служби, ветерани й ветеранки певний час можуть почуватися немов чужими

Як спілкуватися, працювати, приймати і розуміти ветеранів та ветеранок і їхній військовий досвід? Знати відповіді на ці запитання сьогодні треба кожному, а особливо працівникам державних сервісів, які надають послуги ветеранам.

????Тренінг, організований проєктом PROSTO, для працівників ЦНАПів та органів місцевого самоврядування «Спілкування з військовими, ветеранами та членами їхніх сімей при наданні адміністративних послуг», відбувся днями у Тернополі. Один із тренерів – головний психолог Гарячої лінії кризової підтримки Українського ветеранського фонду Олександр Чаморсов.

Під час навчання говорили про етичні норми в спілкуванні з ветеранами, недоречні фрази та запитання у розмовах з ними.

????“У спілкуванні з ветеранами та чинними військовими доречно дотримуватися загальних етичних рекомендацій, які допомагають створити атмосферу рівності та довіри. Говорити варто прямо, називаючи речі своїми іменами, не вдаючись до двозначних формулювань. Будь-яке запитання, що може образити людину, знецінити її досвід, принизити гідність, є недоречним”, – пояснює Олександр Чаморсов.

????Нагадаємо, що для для ветеранів і їхніх родин у нас діє Гаряча лінія кризової підтримки: 0 800 33 20 29. Лінія доступна щодня та цілодобово.

Фахівці Гарячої лінії – кваліфіковані психологи, які пройшли спеціальне навчання з кризової допомоги та підтримки, мають великий практичний досвід.

Проєкт став можливим завдяки програмі Український Фонд Швидкого Реагування, яку втілює IREX in Ukraine за підтримки Державного департаменту США.