Покровська дільниця Нікопольського УЕГГ

покровська дільниця нікопольського уегг. Зображення 1

За перші два місяці 2016р. аварійно–диспетчерська служба Покровської дільниці Нікопольського УЕГГ прийняла від населення 77 ремонтних та 699 аварійних заявок, при виконанні яких були виявлені та усунуті витоки газу. Як показує статистика, основною причиною заявок є ігнорування правил безпеки: самостійне втручання в систему газопостачання, самовільне встановлення газових приладів та ненадання доступу працівникам газового господарства для вчасного виконання планового технічного обслуговування газового обладнання.


Встановлення чи заміна газових приладів потребує певних грошових витрат. «Через складну економічну ситуацію в державі люди, щоб зекономити, самостійно втручаються в систему газопостачання, при цьому нехтують правилами безпеки, - зазначає перший заступник Голови Правління - головний інженер ПАТ «Дніпропетровськгаз» Тетяна Бузовська, – Встановлювати, переносити, замінювати чи ремонтувати газові прилади мають право лише фахівці із відповідною кваліфікацією та дозволом на виконання газонебезпечних робіт». ПАТ «Дніпропетровськгаз» нагадує, що вибір газового обладнання для встановлення чи заміни в кожному окремому випадку проводиться згідно з проектами і технічними розрахунками, виконаними спеціалізованими проектними організаціями.
Крім того, в минулому році працівниками Покровської дільниці Нікопольського УЕГГ виявлено 71 самовільне підключення до системи газопостачання, що завдало державі збитків на суму більше 140 тисяч гривень. Замість того, щоб вирішити проблему законним способом несумлінні споживачі намагаються самостійно відновити газопостачання у своєму помешканні, наражаючи при цьому на серйозну небезпеку себе, членів своєї родини та оточуючих. Недопущення виникнення аварійних ситуацій, у більшості випадків, залежить від людського фактору. Адже дотримання правил безпеки використання газу в побуті допоможе попередити непередбачувані випадки.
Після виявлення самовільних втручань більшість споживачів зазвичай визнає свою провину і сплачує борг, в іншому випадку питання стягнення збитків вирішується в судовому порядку. При цьому споживач повинен також сплатити судові витрати та здійснити оплату за відновлення газопостачання. Розрахунок суми збитків виконується згідно з чинним законодавством індивідуально для кожного окремого випадку і залежить від кількості підключених газових приладів, прописаних у приміщенні людей та розміру опалювальної площі.
Головна мета нашої компанії – безаварійне газопостачання та швидке реагування на виклики, що надходять до аварійно-диспетчерської служби. Для цього замало зусиль з одного боку, нам необхідне розуміння та підтримка наших споживачів в питанні свідомого дотримання правил безпечного користування газовими приладами .