Протягом 2016 року кількість послуг, які надає Центр надання адміністративних послуг мешканцям міста зросла до сто однієї, а кількість відвідувачів збільшилася у 2,5 рази.
Про це йдеться у річному звіті міського голови Олександра Шаповала.
Працівники Центру виконують функції реєстрації та зняття з місця проживання, видачі паспортів, реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації земельних ділянок, видачі копій, витягів із нормативних документів тощо. Додалися послуги міського сектору Головного управління державної міграційної служби України, послуги з реєстрації юридичних та фізичних осіб - підприємців, адмінпослуги у сфері реєстрації громадських формувань. А з квітня минулого року адміністраторам надані повноваження щодо складання постанов та протоколів, котрі стосуються порушень у сфері паспортизації та реєстрації.
У минулому році ЦНАП м. Покров став партнером волонтерського проекту «Портал державних послуг iGov» - сервісу подачі та отримання документів у сфері державних послуг через Інтернет. Крім того адміністратори Центру отримали можливість працювати не лише у віртуальному офісі «Відкрита влада», а й реєструвати звернення громадян у Єдиному державному реєстрі фізичних та юридичних осіб і державному реєстрі речових прав.
Прес-служба міського голови.