На засіданні міськвиконкому

на засіданні міськвиконкому . Зображення 1
28 лютого на черговому засіданні міськвиконкому основним слухалося питання про роботу зі зверненнями громадян у 2017 році.
За звітний період до виконавчого комітету Покровської міської ради надійшло 1815 звернень, що на 629 менше, ніж у 2016 році. Більшість із них (43,6%) надійшло через особистий прийом міського голови та його заступників.Про це доповідала Ольга Шульга - начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян.
Порівняно з минулим роком на 38,5% зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли від органів влади вищого рівня. Усі вони розглянуті у терміни, передбачені законодавством України.
Більша половина звернень надійшла від пенсіонерів, інвалідів,безробітних - менш захищених категорій населення. Торкалися вони в основному питань соціального захисту, надання субсидій, оплати за житлово-комунальні послуги тощо.
Протягом минулого року у зверненнях було порушено 1820 питань, що на 683 менше, ніж у 2016 -му. Стосувалися вони переважно комунального господарства — майже 47%. Кількість комунальних питань у порівнянні з попереднім роком зменшилася на 58,3% . Найбільш актуальними були питання стосовно електро- та газопостачання (37,3%).
Міською владою задоволено значну кількість звернень щодо поточних ремонтів дахів будинків, під’їздів, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення, благоустрою території та іншого, про що свідчать звернення на ім’я міського голови, де висловлюються подяки за позитивне вирішення питань.
Щодо питань, які належать до сфери соціального захисту, то вони становлять 38,8% від загальної кількості та налічують 707 одиниць. Серед них актуальними залишаються питання надання матеріальної грошової допомоги. Минулоріч її надано  715 мешканцям міста (більш як на третину перевищує показник 2016 року) на суму понад 1 млн. грн.

Серед пріоритетних напрямків роботи - відпрацювання звернень громадян, які надійшли під час особистих прийомів міського голови та його заступників. У минулому році надійшло 570 заяв про надання матеріальної допомоги, що становить 80,6% від кількості соціальних питань. Майже 67% з них стосувалися допомоги на лікування, 115 звернень торкалися соіальних виплат, субсидій та пенсій.
Резюмуючи сказане, начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян зазначила, що, в цілому, у структурних підрозділах виконкому та міської ради організація роботи зі зверненнями відповідає вимогам чинного законодавства України. В результаті спільної роботи підприємств, установ, організацій міста з вирішення питань, порушених громадянами, надійшло менше звернень, ніж у 2016 році. Позитивно вирішено 910 (50,1%), у 2016 році відсоток вирішених питань становив 43,3%. Грунтовні роз’яснення дані за 815 питаннями (44,9%). У роботі знаходяться 90 звернень (5%). Це ті звернення, зауважила Ольга Шульга, котрі потребують сприятливих погодних умов або виготовлення технічної документації на проведення робіт.
Відповіді та роз’яснення заявникам були надані у повному обсязі та у визначені терміни. У виконкомі Покровської міської ради і надалі приділятиметься велика увага упорядкуванню роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням строків, установлених законодавством.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на особистому контролі міського голови та його заступників.

Прес-служба міського голови.