Освіта
Освітяни ведуть підготовку до нового навчального року. Продовжується консультаційна підтримка адміністрацій закладів та педагогічних працівників засобами електронного зв'язку.
Медицина
На лікуванні у цілодобовому стаціонарі перебував 51 хворий, 44 пацієнти нині знаходяться у денному стаціонарі хірургічного профілю.
До Центру первинної медико-санітарної допомоги звернулося 1318 осіб, 86 - отримали невідкладну допомогу в амбулаторіях.
Бригади екстреної медичної допомоги здійснили 135 виїздів.
Соціальна сфера
В управлінні праці та соціального захисту населення з метою перерахунків та призначень державних гарантій в режимі карантину здійснено прийом 137 громадян. Консультації отримали 267 осіб, які не потребують термінового вирішення питань. Через “карантинну скриньку” надійшло 6 заяв на субсидію, опрацьовано 56 прийнятих особових справ.
Триває видача та продовження терміну дії посвідчень багатодітним родинам.
До Фонду інвалідів направлено особові справи трьох осіб з інвалідністю щодо забезпечення їх технічними засобами реабілітації.
Взято участь у семінарі, проведеному ДСЗН в режимі онлайн ZOOM- конференції “Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в умовах децентралізації.”
В управлінні обліковується 2473 отримувачі субсидій, 2809 отримувачів державних допомог, 1468 домогосподарств, де користуються пільгами, 290 учасників АТО, 423 ВПО.
У територіальному центрі соціального обслуговування продовжують доглядати за немічними підопічними вдома, дотримуючись заходів безпеки.
Проводять моніторинг стану здоров’я підопічних, виконують доручення, виявляють потреби, інформують про профілактичні заходи попередження простудних захворювань.
У міській філії обласного центру зайнятості прийом документів для реєстрації проводиться за особистим зверненнями шукача роботи, засобами електронного зв'язку та через онлайн-портал державних послуг “Дія”.
Протягом тижня для безробітних проведено через скайп-зв'язок семінари з загальних питань, вебінари та тренінги.
Комунальна сфера
Працівники «Добробуту» обслуговували лінії зовнішнього освітлення, прибирали території міста, здійснювали догляд за зеленими насадженнями.
У міськводоканалі виконали 9 заявок з водопровідних мереж.
Прес-служба міського голови.