Освіта
У школярів тривають літні канікули. У закладах освіти - підготовка до нового навчального року. В умовах адаптивного карантину працюють дитячі садки.
Медицина
На лікуванні у цілодобовому стаціонарі перебувало 55 хворих, 47 пацієнтів нині знаходяться у денному стаціонарі хірургічного профілю.
До Центру первинної медико-санітарної допомоги звернулося 1472 особи, 118 - отримали невідкладну допомогу в амбулаторіях.
Бригади екстреної медичної допомоги здійснили 145 виїздів.
Соціальна сфера
Під час карантину в управлінні праці та соціального захисту населення обмежено відвідування громадянами.
З метою перерахунків та призначень державних гарантій в режимі карантину здійснено прийом 156 громадян. Консультації отримали 84 особи, які не потребують термінового вирішення питань.
Надійшло та опрацьовано 6 повідомлень про домашнє насильство.
На обслуговування до територіального центру взято три особи.
Підготовлено 4 направлення щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації.
В управлінні обліковується 2905 отримувачів житлових субсидій, 2832 - державних допомог, 1622 домогосподарств, де користуються пільгами, 278 учасників АТО, 415 ВПО.
У територіальному центрі соціального обслуговування продовжують доглядати за немічними підопічними вдома, дотримуючись заходів безпеки.
Також проводять моніторинг стану здоров’я підопічних, виконують доручення, виявляють потреби, інформують про профілактичні заходи попередження простудних захворювань та виконання умов адаптивного карантину.
У міській філії обласного центру зайнятості відновлено особистий прийом відвідувачів. Прийом документів для реєстрації проводиться за особистим зверненням шукача роботи, засобами електронного зв'язку та через онлайн-портал державних послуг “Дія”.
Фахівцями філії продовжується інформаційна кампанія щодо залучення безробітних, які до 30 вересня мають змогу підвищити конкурентноспроможність через навчання на міжнародній платформі GOURSERA, що дає можливість безробітним безкоштовного доступу до 3800 онлайн-курсів.
Комунальна сфера
Працівники «Добробуту» обслуговували лінії зовнішнього освітлення, здійснювали прибирання міста, покіс трав, полив та прополювання квітів.
У міськводоканалі виконали 5 заявок з водопровідних мереж.
Прес-служба міського голови.