В сучасному освітньому процесі величезну роль відіграє робота психологів. Їх діяльність спрямована не лише на те, аби захистити дітей від стресу, але і розкрити їхній творчий потенціал.
Сьогодні в Покрові активно впроваджуються технології інклюзивної освіти, які мають допомагати отримувати знання особливим дітям. Тож чим більшим арсеналом знань і навичок володіють наші педагоги, тим ефективнішою буде їхня праця в даному напрямку.
9 січня на базі дитсадка № 5 було проведено майстер-клас «Ресурсність як запорука життєстійкості особистості (з використанням елементів ландшафтної арт-терапії)» для практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти міста.
Використання елементів арт-терапії є не випадковим. За словами фахівців, інтеграція до виховного простору технології такої терапії є одним з підходів у питанні виховання життєстійкості та самостійності у дітей, що мають особливі психоемоційні потреби. Арт-терапевтична діяльність є сильним терапевтичним фактором у роботі з особливими дітьми. В одних випадках взаємодія з матеріалами дозволяє зняти емоційну напругу, в інших – відреагувати травматичний досвід та встановити над ним контроль.
Учасники майстер-класу ознайомилися з елементами технік ландшафтної арт-терапії та отримали змогу удосконалити навички саморегуляції й творчої комунікації.
За словами учасників зустрічі, завдяки цьому майстер-класу спеціалісти психологічної служби отримали ще один дієвий інструмент в скарбничку професійного досвіду і зможуть використати його у своїй роботі.
Прес-служба міського голови.