Контакт-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз» за 1 квартал 2016 року опрацював 46,5 тисяч звернень

Після змін у законодавстві на ринку природного газу у мешканців Дніпропетровщини виникає безліч питань. У зв’язку з чим значно зросла кількість звернень до контакт-центру ПАТ «Дніпропетровськгаз».

За перший квартал 2016 року оператори центру відповіли на 37 тисяч дзвінків клієнтів та опрацювали 9,5 тисяч звернень в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.
Найчастіше споживачі консультуються з питань роз’яснення даних, які зазначені в отриманих квитанціях, у тому числі нарахування по нормах споживання газу – це близько 20% від усіх звернень. На другому місці – питання звірки стану особового рахунку (15%), а третє місце – інформація щодо вартості природного газу (10%).
«Більша частина звернень до нас надходить у вигляді дзвінків на номер (056)78-70-104. Однак для покращення рівня обслуговування ми ввели номер мобільного телефону (095) 71-23-104, який став більш доступним способом зв’язку, – говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпропетровськгаз» Ірина Олефір. – Також змінюється формат спілкування зі споживачами за допомогою впровадження інтерактивної голосової відповіді (IVR)».
За допомогою IVR є змога під час очікування оператора прослухати інформацію по тарифах, нормах споживання газу, правила безпеки та іншу актуальну інформацію. Також для зручності в період передачі показань, навіть якщо споживач не встиг зателефонувати під час роботи контакт-центру з 8 до 20 години, з 1 по 5-те число цілодобово є можливість залишити показання лічильника в тоновому режимі, користуючись голосовими підказками.
Також, є можливість передачі показань по електронній пошті contact@dp.104.ua.
Довідка: дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів Вашого оператора мобільного зв'язку.