Постійне удосконалення роботи та участь у різноманітних тренінгах увійшло в повсякденну практику адміністраторів ЦНАПу та спеціалістів, які надають адміністративні послуги.
Забезпечення якісного сервісу і клієнтоорієнтований підхід – таке завдання і мета діяльності Центру надання адміністративних послуг Покровської міської ради.
На цьому тижні адміністратор – керівник ЦНАПу взяла участь у тренінгу «Управління конфліктами в сервісних організаціях», який відбувся за підтримки Департаменту економічного розвитку Дніпропетровської облдержадміністрації в рамках обласної Програми розвитку і підтримки сфери надання адміністративних послуг. Це перша і поки що єдина така програма серед усіх регіонів України.
80 керівників Центрів зібралися у Дніпрі, аби розширити знання щодо інструментів та стратегій для вирішення конфліктних ситуацій.
Матеріали тренінгу будуть опрацьовані на місцях.
Прес-служба міського голови.