Хібукі - «відкриті обійми»


У ситуаціях небезпеки та стресу дорослі є опорою для дітей, їх емоційний стан – орієнтиром, індикатором безпеки. За цих умов учитель може бути не лише передавачем інформації, а й джерелом психологічної підтримки і зцілення.

Освітяни Покрова долучаються до впровадження унікальної ізраїльської методики Хібукі, яка у 2022 році прийшла в Україну та була адаптована до умов українського сьогодення. Хібукі-терапія – це  один із кращих методів підтримки дітей, які пережили травматичні події, у тому числі пов’язані з війною.

Питанням роботи із школярами в умовах війни переймаються не лише психологи, а й вчителі. Оскільки на них сьогодні покладається завдання повертати дітей у дійсність, стабілізувати їхній стан під час освітньої діяльності.

Вчитель історії гімназії №4 Олена Сапун долучилася до навчання за програмою підвищення кваліфікації «Хібукі-школа: використання терапевтичної іграшки Хібукі у закладах освіти України у воєнні та повоєнні часи і в рамках інтеграції з програмою СЕЕН».

Хібукі — унікальна терапевтична іграшка, - м'яка та невелика розміром у вигляді собачки з сумними очима та довгими лапами. Вона виникла в 2006 році в Ізраїлі. Хібукі у перекладі з івриту означає «відкриті обійми».

В рамках методики собаки-обіймаки допомагають зняти стрес та заспокоїти дитину. Вважається, що іграшковий собака завжди буде поруч із дитиною, приносячи їй відчуття безпеки.

Детально продуманий, унікальний та дієвий не лише терапевтичний, а й педагогічний інструмент трансляції стану дитини, який допомагає в адаптації до нового колективу та нових умов, впоратися із переживаннями та підтримати психологічне здоров’я.

Вивчення унікальної методики освітянами актуальні як у воєнні, так і в повоєнні часи. Хібукі-терапія    пропонує форми допомоги дитині та підлітку у кризовій ситуації, навчає методам нормалізації психічного стану при гострих стресових ситуаціях та саморегуляції стресових станів у професійній діяльності освітян.

Працюємо! Навчаємо! Перемагаємо!

Прес-служба міського голови.