На сесії міської ради

25 вересня відбулося чергове засідання чергової 61 сесії Покровської міської ради.

Черга денна передбачала розгляд 14 питань, основне з яких - Про діяльність Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Покровської міської ради.

Доповідач з даного питання — керуючий справами виконкому Ганна Відяєва, наголосила, що ЦНАП - це сучасна сервісна установа, зорієнтована винятково на людину та вирішення її життєвих або бізнесових питань.

У 2019 році через Центр було запроваджено надання 195 адмінпослуг, а вже в червні поточного року їх перелік збільшився до 209 послуг. 36 з них - це послуги реєстраційного відділу; 22 - відділу архітектури та інспекції архітектурно- будівельного контролю; 18 - управління Держгеокадастру; 63 - Головного територіального управління юстиції; 9 - відділу землекористування; 5 - відділу обліку та розподілу житла; 39 - УП та СЗН; 17 - відділу економіки, архівного відділу, загального, організаційного відділів, управління ЖКГ, міського сектору ГУ Державної міграційної служби, управління патрульної поліції, Покровського МВ ГУ ДСНС, центру зайнятості.

Аналіз результатів роботи ЦНАП за І квартал 2019 та 2020 року показує збільшення основних показників. На 55% зросла кількість наданих послуг, більш як на тисячу число осіб, які звернулися за адмінпослугами.

На 80% збільшилося надходження адміністративного збору до бюджету міста.

З липня 2020 року створено друге віддалене робоче місце для роботи адміністратора ЦНАП у с. Шолохове, прийом здійснюється щовівторка з 9:00 до 12:00.

У рамках різних проектів і грантів Центр уже не перший рік успішно співпрацює з Німецьким товариством міжнародного співробітництва “GIZ”. Серед останніх — участь, за результатами конкурсного відбору, у Менторській програмі “Удосконалення адміністративних та соціальних послуг у Дніпропетровській області”.

З березня 2019 року Покров співпрацює з Програмою “U-LEAD” з Європою. Результатом чого стало проведення циклу тренінгів щодо покращення надання адмінпослуг, отримання комп'ютерної техніки з програмним забезпеченням, дитячого куточка та меблів для облаштування Центру й зони очікування.

У липні поточного року ЦНАП підключено до програмного комплексу “Інтегрована інформаційна система “Соціальна громада”, використання якої спрощує роботу з надання документів на одержання державних допомог та субсидій. Тому для отримання зазначених послуг мешканці міста можуть звернутися не лише до УП та СЗН, а й до ЦНАП.

Місяцем раніше у Центрі почала надаватися комплексна послуга “єМалятко”, що дає можливість зменшити контакт громадян з низкою установ та організацій під час отримання послуг пов'язаних із народженням дитини.

У приміщенні ЦНАП облаштовано скриньку для висловлення громадянами і представниками бізнесу зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. Передбачено здійснення постійного моніторингу отриманих даних та проведення роботи з усунення можливих недоліків.

Наголошувалося, що основними завданнями Центру залишається організація надання адміністративних послуг у найкоротші терміни і при мінімальній кількості відвідувань; спрощення процедури отримання послуг і поліпшення якості їх надання; збільшення послуг, які можуть надаватися через мережу інтернет.

Взявши до відома інформацію та прийнявши відповідне рішення, депутати розглянули питання “у різному”.

Було ухвалено рішення про зміни до бюджету, про прийняття у власність територіальною громадою міста майна, визнаного судом як відмерла спадщина, про передачу об'єктів комунальної власності Покровської міської об'єднаної територіальної громади Дніпропетровської області у державну власність у новій редакції.

На сесії також затвердили у новій редакції статути Навчально -виховного об'єднання та Малого групового будинку “Надія”.

Після того, як чергу денну сесії було вичерпано, міський голова відповів на запитання депутатів про відзначення цьогорічного дня міста. Олександр Шаповал зазначив, що день міста не відбудеться через ускладнення ситуації із захворюванням на коронавірус.

Святкування буде перенесено на більш сприятливий для цього час.

Прес-служба міського голови.