Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг створено рішенням 34 сесії орджонікідзевської міської ради 6 скликання від 08.08.2013 року №2 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг м.Орджонікідзе».

Центр надання адміністративних послуг – це сучасний сервіс зручного та комфортного отримання громадянами, підприємцями та підприємствами адміністративних послуг.

Відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» діяльність Центру надання адміністративних послуг та його адміністраторів можна зобразити наступним алгоритмом:

  • надання консультацій фізичним та юридичним особам (у разі наявності такої потреби у особи);
  • прийняття від суб’єктів звернень заяв;
  • перевірка відповідності поданих заяв та документів, що до них додаються вимогам, встановленим інформаційними картками послуг;
  • реєстрація заяв;
  • передача пакетів документів до суб’єктів надання послуг, для їх опрацювання та підготовки результату надання послуги або мотивованої відмови;
  • здійснення контролю за строком підготовки результатів надання послуг по кожній справі;
  • інформування заявників про хід опрацювання їх заяв шляхом відправки СМС повідомлень ;
  • отримання та перевірка підготовлених суб’єктами надання послуг результатів надання послуг;
  • інформування заявників за допомогою телефонного зв’язку про готовність результату надання послуги та можливість її отримання у ЦНАП;
  • видача заявнику результату надання послуги особисто або поштою (у разі, якщо вхідний пакет документів направлявся поштою);
  • здійснення дій у програмному комплексі реєстрації послуг щодо закриття справи;
  • формування архіву по кожній справі;
  • аналіз результатів опрацювання справ суб’єктами надання послуг з подальшим формуванням зауважень та пропозицій.

Через ЦНАП можна отримати 130 адміністративні послуги, які надаються відділами та управліннями виконкому Покровської міської ради та іншими органами виконавчої влади.

Також можна замовити послуги он-лайн за напрямками:

  1. реєстрація місця проживання особи (із опцією одночасного зняття з реєстрації з попереднього місця);
  2. зняття з реєстрації місця проживання;
  3. зняття з реєстрації місця проживання особи у зв’язку зі смертю;
  4. реєстрація місця проживання дитини до 14 років;
  5. зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років;
  6. реєстрація / припинення діяльності ФОП;
  7. внесення змін до відомостей про ФОП;
  8. оформлення паспорта прив'язки тимчасової споруди. Реєстрація заявок здійснюється на сайті https://igov.org.ua/
  9. Реєстрація документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів здійснюється на сайті Держархбудінспекції України https://dabi.gov.ua /

 

Основні завдання відділу:

  1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
  2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
  3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 

Графік роботи:

понеділок,середа, четвер, п’ятниця 9.00-16.00, вівторок 9.00-20.00

перший поверх ЦНАП

Адміністратор - керівник Центру

Клочковська
Інна Вікторівна
4-20-31 cnap@pokrov-mr.gov.ua
Адміністратор
Пепяк
Ольга Іванівна
4-20-31 cnap@pokrov-mr.gov.ua
Адміністратор
Кравченко
Надія Іванівна
4-20-31 cnap@pokrov-mr.gov.ua

Послуги


Файли

docx
Паспорт ЦНАП
Розмір: 18.66КБ
docx
Положення та регламент
Розмір: 20.83КБ
docx
Розмір адміністративного збору в 2019 році
Розмір: 38.85КБ