Підсумки 2019 року: Центр надання адміністративних послуг

 

Впродовж року ЦНАП працював над удосконаленням своєї роботи, розширенням спектру послуг та забезпеченням комфортного перебування відвідувачів, - підкреслив міський голова Олександр Шаповал.

Центр здійснює свою діяльність за принципом “єдиного вікна”, прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністратора.

Протягом 2019 року до ЦНАПу звернулося майже 12,5 тисяч громадян, що на 37,5% більше за попередній рік. Це пов'язано зі зростанням переліку послуг від 151 на початку року до 195.

Якщо у 2018 році середньомісячно надавалося 752 послуги, то в 2019 їхня кількість збільшилася до 1039.

Не перший рік у рамках різних проектів і грантів Покров успішно співпрацює з Німецьким товариством міжнародного співробітництва «GIZ». Участь у Менторській програмі “Удосконалення адміністративних та соціальних послуг у Дніпропетровській області” дала можливість придбати для ЦНАПу комп'ютерну техніку з програмним забезпеченням, багатофункціональний пристрій, дитячий куточок та меблі для облаштування зони очікування.

Цьогоріч місто стало учасником і Міжнародної програми «U-LEAD з Європою» в напрямку покращення якості надання адміністративних послуг. Результатом співпраці стала модернізація ЦНАПу, з'явилася нова комп'ютерна техніка, меблі.

У Центрі надання адміністративних послуг облаштовано безбар'єрний простір, а для забезпечення зручного для клієнтів режиму роботи впроваджено розширений графік роботи — 47 годин на тиждень без обідніх перерв і з подовженим робочим днем.

Прес-служба міського голови.